{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bearbejning af kulfiber
  • #1   13. feb 2011 Du skærer i det med fx en dremel med skæreskive - gerne en diamant-skive. -Husk maske og gerne en støvsuger med et godt filter/pose.

Kulfiber er ret stift og let. Det er jo derfor det er så populært! -Og så kan du jo altså ikke bukke det!

• #2   13. feb 2011 Jeg plejer at bruge en løvsav til udskæringer og sliber efter med sandpapir.
    Løvsaven er nem at save rundt om hjørner og buer, og savklingerne er ikke særlig dyre.
    kulfiber er jo noget der slider klingerne ret hårdt, og det kan nemt blive ret dyrt at skærer en lille stump ud smiley

• #3   13. feb 2011 Hej

Jeg har bare engang set en bøjle over en nitromotor som var bukket.
    Sauron: bruger du så en meget fin klinge, kunne man evt. bruge en dekupørsav.

jeg har lige et spørgsmål mere, er kulfiber stærkere end aluminium, og ved i evt. hvor man kan købe kulfiber plader henne.

tak for svaret alle sammen

• #4   13. feb 2011 Man kan både bruge fin og grov klinger, det komme jo mere an på tykkelsen af den plade du skal skære i.
    Og ja, du kan god bruge en dekupørsav, det er jo bare en motor løvsav smiley

Og ja kulfiber er stærkere end aluminium til nogen ting men ikke altid, det er igen et spøgsmål om det rigtige materiale til det rigtige formål smiley

Du kan godt få fat i kulfiber eller rettere kulfiber armeret ABS plastik som man kan bukke når det er varmt, MEN det er slet ikke så stærkt som det traditionelle kulfiberplade.
    Så hold dig fra det smiley

Kommentér på:
Bearbejning af kulfiber

Annonce