{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.754 visninger | Oprettet:

Power Servo Extreme i Stealth {{forumTopicSubject}}

Hej RCG

Jeg denne HBX Surge(næsten det samme som en Stealth) hvor servoen er gået i stykker, så derfor ville jeg købe en sådan servo. Mit spørgsmål er så vil en Power Servo Extreme passe i en HBX Surge?

håber i kan og vil hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Power Servo Extreme i Stealth
  • #1   20. feb 2011 I med denher: http://www.morfars.dk/rc/power-servo-extreme-ps10xt-p-3199.html så har du ikke servoproblemer mere har testet i 1:8 buggy og 1:8SC lyn hurtig og stærk, hurtig nok til min 1:10 onroad racer som jeg kører i klub med.,

• #2   21. feb 2011 Hej

jeg ved ikke om jeg ikke har udtrygt mig klart nok med hvilken servo der skal i. faktisk er det præcist den servo som Lars G linker til, og så vidt jeg kan se har den også 10kg træk ved 6v.
    Men jeg tænkte på om alle servoer har samme størrelse eller om der er meget forskel.

håber i kan og vil hjælpe endnu en gang.

• #3   21. feb 2011 De har alle ca samme størrelse(altså af den type) og den jeg linker til passer perfekt.

• #4   21. feb 2011 Hej

Lars G, det var godt den passede for nu har jeg bestilt den. Jeg ar dog lige ude at måle og den var helt forkert i størrelse.
    Så nu venter jeg spændt på at få en ny, stærkere og hurtigere servo end den standard HBX servo der sad i før.

Jeg takker mange gange for hjælpen, det er godt at sådan nogle kloge hoveder som jer gider at tage sig tid til at hjælpe os knap så kloge hoveder:)

Kommentér på:
Power Servo Extreme i Stealth

Annonce