{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Hjælp til indstilling af HPI Savage X? {{forumTopicSubject}}

Har en HPI Savage X 4.1 fra 2007 som stort set aldrig er brugt.

Jeg har problemer med indstilling af motoren, da den bliver ved med at bliver alt for hurtig overvarm, uanset hvordan jeg indstiller den.

Derudover har jeg problemer med bremserne (der er eftermont. dual disc brake kit fra forhandleren af). Problemet er at enten bremser de meget dårligt (fader) ellers blokerer de så bilen vælter.

Nogen fra Roskilde/Ballerup/Vordingborg omegnen som har mod på at lave den for mig, da jeg ikke har den store forstand på det?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til indstilling af HPI Savage X?
  • #1   25. feb 2011 Start ud med grundindstillinger på motoren, disse findes i manualen.
    Har du ikke den kan den hentes på HPIeurope.com

    Mhs til dual disc brakes er de svære at justere syntes jeg. Du har en fingerskrue ved gas/brems servoen, der burde du kunne justere den lidt ind.

    //Dan


  • #2   25. feb 2011 Hej Thomas

    Jeg vil gerne hjælpe dig hvis du stadig søger hjælp?
    Jeg kommer fra Ringsted, og er tit i Bjverskov hos klubben Modelbilklubben SOS - www.sosrc.dk hvor vi køre med offroad biler på vores udendørs bane.


Kommentér på:
Hjælp til indstilling af HPI Savage X?

Annonce