{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Castle Creations 1717 i en buggy 1/8 {{forumTopicSubject}}

Er dette et godt setup, til JC1 blev der kørt med en CC 1400kv som gik total godt, men vil CC 1717 blive for voldsom, er klar over den er tykkere en std men det kan nok løses ved at hæve motor/center fundamentet,......
Med det store moment kan den jo nok trække et større gearing,..........

/Mikael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Castle Creations 1717 i en buggy 1/8
  • #1   17. mar 2011 Ser intet i vejen for det.
    Der er selvf lidt mere vægt du skal kompensere for med hensyn til balance.
    Dog vil den motor bringe dig mere køretid, end feks en 1515 2200kv.
    Jeg har lige monteret en i en truggy, og hvis det er sådan et købe bl motormount som er det ene centerdiff holder, så skal du nok fræse de aflange huller til motor skruer op til lidt over 4mm da den bruger 4mm skruer og ikke 3mm skruer som de andre gængse bl motorer.
    Kan os være du støder på problemer med at geare den med stor pinion da selve bukket i siden af chassis bunden kommer i håndgemæng med motoren..
    Jeg har pt 20tands pinion på min og kan ikke få større på uden at hæve centerdiff, og det ønsker jeg ikke hehe.

Mvh k

• #2   17. mar 2011 Sorry det var ikken CC 1400kv, det var en Tekin på 1400kv undskyld,.....

/Mikael

• #3   17. mar 2011 Haar også kiggt på den TORO 8, som passer til min ESC "turnigy/Toro" men skal det så være en 2160 eller 2650 modellen, den lille burde kunne geares lidt mere og måske gi lidt mere køretid,...........

/Mikael

• #4   17. mar 2011 Det er omvendt, den lille sluger mest strøm, så jeg ville sige GO for den store..
    Altså jeg har jo 2650kv modellen, og mener bestemt at den anden model er større og har mere motormasse, samt lavere kv ?
    Mener det var Tor3en som linkede til specs på dem hvor vægt og specs var skrevet..
    Men ingen tvivl om at 2650kv modellen er en killer buggy motor smiley
    Jeg har testet den godt igennem i revo og den trækker mere igennem end mamba 2200kv, dog kan den ikke trække samme gearing uden at den bliver meget varmere end castle 2200

• #5   17. mar 2011 Så i mit tilfælde med en 1/8 buggy og så den 2650'er så burde det kunne trække A,.............

/Mikael

• #6   17. mar 2011 Jeps der er monster meget trækkraft i den, og den skal vel bare geares så den render fra nitroerne ?
    Vil bestemt mene den vil køre godt i en buggy når den kan i en revo smiley
    Min trackstar er os hevet ud af revo og skal i min ene buggy smiley

• #7   17. mar 2011 Hvad for han ud af at geare den så den trækker fra en nitro???.. med mindre han har planer om at snige den på banen under et nitro løb men her regner jeg da med han køre rigtigt motor sport med hans nitro racer ;O)

• #8   17. mar 2011 Touche Morten, men så geare den så den lige kan nå at ramme topfart på den længste strækning på banen, inden han skal ligge den ind i svinget smiley

• #9   17. mar 2011 se det lyder som noget mere seriøst og ikke bare nitro had ,O)

• #10   17. mar 2011 Hehehe, jeg må indrømme jeg har fået nitro på hjernen, men prøver febrilsk at sælge min nye nitro motor, imens jeg tænker hmm jeg har jo os et par andre nitro møller liggende som ku være sjove at lege lidt med.
    For det er sku sjovt, især lyden smiley
    Har hjulpet min bror med hans nitro vogn, og den går fandme godt smiley

Kommentér på:
Castle Creations 1717 i en buggy 1/8

Annonce