905 visninger
|
Oprettet:
FG Modelsport Onroad - Hvilken {{forumTopicSubject}}
Hej folkens, jeg skal sammen med en ven starte på at køre FG onroad, jeg har ikke købt en endnu, da jeg ikke har fundet ud af hvilken jeg skal vælge.
Jeg har hørt noget om at man kan købe nogle der klar til at køre race med og at der er forskellige størelser.
det med størelsene har jeg prøved at finde ud af i google, men der er ikke så menge billeder af FG onroad bilene,
så mit(mine) spørgsmål lyde:
hvilken model ville være bedst at starte med, og er der nogle der har et billede af de forskellige størelser ved siden af hinanden.
Tak påforhånd
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
Den er "billig" i dele i forhold til feks Harm og FG EVO - her kan pungen godt blive lidt slunken når delene skal skiftes efter et møde med makkeren eller kantstenen.
HUSK SKUMKOFANGEREN altid skal være i orden - det sparer mange penge
dec 2006
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 36 Emner: 31 Svar: 47
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
dec 2009
Følger: 95 Følgere: 88 RC-enheder: 8 Svar: 40
Du er velkommen til at slå på tråden til mig på 21417636, så skal jeg guide dig så godt jeg kan, det er alt for meget info til, at jeg kan skrive det her
mvh Lars
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
Kort er meget sving-villig, men også mere levende og svær at styre.
Lang er mere rolig, lidt mere tung i svingene og den nemmeste for en begynder
Medium er der imellem
Der er forskel på grib fra karosse til karosse, men som armatør har det ikke den store betydning.
Vil du køre løb og er urutineret, så hold dig til cup/gt biler eller truck-klassen
FG Modelsport Onroad - Hvilken