{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gentagende oprettels forsøg
  • #1   7. apr 2011 god ide!!

• #2   7. apr 2011 Tjaeh, der er jo forskel på fisk - ellers havde jeg forlængst afhændet Sjælland til Bornholmerne smiley

Hvad nogen afviser - byder andre velkommen og så skal det vidst også være i demokratiets hellige navn.

• #3   7. apr 2011 det var ikke oplæg til en diskusion omkring landsdele...

• #5   7. apr 2011 fordi man skal have en chance for at kunne gøre det bedre, men bennys ide lyder great smiley

• #6   7. apr 2011 Nå Kuno, jeg håbede da på at vi skulle diskutere landsdele - Tøhø.

Når nogle lader en ordrække efterfølge at semikolon, bindestreg og parantesslut tegnene - kan man vælge at opfatte det humoritisk.

Efter min opfattelse var 2. afsnit af mit indlæg et forsøg på at være seriøs.

Det er min opfattelse at man ikke skal kunne holdes ude af RC galleriet. Og det ville nemt kunne ske, dersom man eksempelvis fik oprettelsen låst i 24 timer. Så ville de samme ti afvisere kunne afgive 10 afvise points hver efter 24 timer, og således holde nogle fra at få oprette deres enhed. Dette ville så kunne stå på, indtil nogle sladrede til Admin.

• #7   7. apr 2011 jamen du har jo ret dennis,
    men hvis dem der får en enhed afvist gentagende gange ville høre lidt på dem der rent faktisk skrive gode råd ang en oprettelse. så ville det ikke ske. der er mang der skrive, skriv hvorfor i afviser. og når man så giver dem en god grund til hvorfor den bliver afvist så sker der bare ikke noget.. der er jo selvfølig også dem der straks får nogle flere god og tydelige billeder og mere tekst lagt ind

• #9   8. apr 2011 Carsten L
    Word!
    Jeg kan ikke være mere menig, der sidder så mange fordomsfulde mennesker derude og skider på andre folk, jeg har haft biler til + 12000kr som jeg ikke holdte af, og nogen til 500kr som jeg direkte elskede, den bil jeg har som betyder mest for mig er min Racetin 2000 limited edition, måske den dyreste jeg nogensinde har haft, der blev nemlig kun lavet 12 stk, af den i forbindelse med år 2000, og den er i ubrudt emballage, den kan nok køre 10kmt hvis jeg pakker den ud, og kører nok enda pisse dårligt, men rigtige samlere ville elske at se sådan en profil herinde, men den fik under 10 velkomst point, så jeg gad ikke prøve igen.

• #10   8. apr 2011 Carsten L
    Jeg er helt enig - godt indlæg

• #11   8. apr 2011 mit argument er imod dem som ikke bruge de 10 min på at lave nogle gode billeder og en god tekst. jeg ved at der er mange seriøse folk som har billig biler som de er meget glade for, bare kig på min den første.. men det er henvendt til dem som ikke tager ordentlige billeder og gider høre på kritikken for hvorfor den bliver afvist

• #12   8. apr 2011 Jeg kan sagtens følge dig kuno, men der er så mange som ikke har et godt digital kamara, sans for den slags, det bør man måske osse tage højde for på et forum for legetøj.

• #13   8. apr 2011 man behøver ikke et godt kamera for at få tydelige billeder, der skal bare mere lys til smiley
    så lad være med at tage billeder på det halvmørke værelse gå udenfor, og sæt den i noget græs så kan man næsten altid få gode billeder

Kommentér på:
gentagende oprettels forsøg

Annonce