{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvejer en baja
  • #1   16. apr 2011 Hvilken Baja taler vi om ?

• #2   16. apr 2011 Altså bilerne holder jo det, de nu holder, kører du ind i en væg, ja så sker der jo nok skader smiley
    Men både HPIén og FGén er jo en af de større drenge, så de er også lidt kraftigere, nok pga vægten, men tror ikke rigtigt folk har nogle problemer med dem som sådan.
    Vidst kun at alle skifter over til en ELCON kobling på HPIén

• #3   16. apr 2011 Det er en hpi baja jeg har i tankerne smiley og ja men tænkte mere om det var sådan noget hvor motoren tit stod af?

• #4   16. apr 2011 @ Mathias B , kig ind på http://www.hpibajafan.dk, der finder du alt om HPI Baja.

• #5   17. apr 2011 Om motoren tit står af? Min gamle FG MB, den købte jeg brugt, 1 år gammel, så kørte jeg yderligere 3 år med den, på samme cylinder.

Det kommer an på om man gider passe på sine ting. Rense filter fx.

En benzinmotor som får den korrekte mængde benzin, rigtige olieblanding og vedligeholdelse af filter, den holder MEGET længe.

Derudover, så syntes jeg HPI'eren er 100 gange federe end FG's biler. Der er tænkt på flere ting på HPI'en. FG's diff er med fedt, og når man lige har fyldt noget i, så er der også lid spær, indtil fedten er slynget ud. På HPI'en der er det Viskose diff, det funker. Man udskifter bar olien til en anden viskositet, og så er der mere eller mindre spær på, alt efter hvad olie man vælger. Jeg fortryder bestemt ikke mit skift til 2 Baja 5b'ere. Siden da har min FG Monster Beetle heller ik kørt

• #6   17. apr 2011 HPI'en er noget mere gennemtænkt eller hvad skal man sige... Rammen er noget stivere opbyget, spur og gearhjul er originalt indkapslet, den har meget større dæmpere/fjedre der duer, Dækkene er skruet på, i stedet for man skal bøvle med lim, og så har den en langt federe gearbox/differentiale hvor alt er lukket inde, og der ikke kan komme skidt i som ovennævnte... på FG'erne sidder Diff tandhjulet bare frit..
    Derudover har den viskosediff med olie, i stedet for bare noget fedt..

• #7   17. apr 2011 FG 4WD har også indkapslet tandhjul (Pånær primær drive).

Kommentér på:
overvejer en baja

Annonce