{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Lasse J
Lasse J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Komplet luftundervogn til HBX {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg gået igang med udviklingen af en komplet AirRide til min HBX... Håber virkelig det kan lykkes at lave en fjernstyret undervogn. Og som det ser ud nu, kan det godt lade sig gøre... smiley

Nogen der ved hvor man kan købe en lille mini pumpe/kompressor til en fornuftig pris?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Komplet luftundervogn til HBX
  • Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    jun 2005

#1   14. jun 2005 jeg vil lave luftundervogn.. Altså justerbar højde ved støddæmperne... Så bilen kan hæves og sænkes med luft...
    Altså AirRide som det er på almindelige biler... (som vel at mærke er udstyret med sådan en undervogn)

• #2   14. jun 2005 Jeg vil bare oenske dig held og lykke.... du faar virkelig brug for det.......!!!!!!!

Hvorfor bruger du ikke bare servoer til at loefte op og ned (det er lavet foer), det er da nemmere.

Foresten har jeg aldrig hoert om en "lille" pumpe/kompressor som kan lave tryk hurtigt og samtidig kun bruger 7,2-9,6 volt

• #3   14. jun 2005 peter K..

der er faktisk sådan nogle "mini" kompressere!!
    man bruger dem bla. på alu fabrikker til at holde emner på plads... på de helt lille maskiner
    men tror de er for dyre i forhold til er par servoer
    men seje det er de smiley

• #4   14. jun 2005 Hej Lasse J.
    Jeg tror at de har på www.modelskibet.dk har dem eller om det kun er til vand

• #5   14. jun 2005 <b>Jow.. man kan godt få sådan nogle små kompressorer, men billige tror jeg ikke de er. Jeg ved desværre ikke hvor de kan købes, hvis du kender en elektrikker, en finmekaniker eller noget i den stil så må det være muligt at skaffe.. Men føj for et stort projekt da.. Held og lykke med det, glæder mig til at se resultatet.. ;o) </b>

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    jun 2005

#6   14. jun 2005 Ved udemærket hvordan støddæmperne skal bygges op, det eneste jeg mangler nu, er noget der kan presse luft ind i dem....
    Men eller må det blive manuelt. Men det ville være klart fedest hvis det ku være fjernstyret...
    Men der er jo et år til DFFB endnu, så der er god tid... smiley

Kommentér på:
Komplet luftundervogn til HBX

Annonce