{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  odense banen
  • #1   18. maj 2011 Folk er på arbejde så køl dog af, havde du nosset dig sammen i fredags havde du oplevet liv fra klokken 13 til 23...

• #2   18. maj 2011 ja, kan godt se det med folk er på arbejde nu, men når der er store skilte med der er træning onsdag 16 - 23 gik jeg da ud fra der var bare 1. men nej nej. det er skam også bare fordi jeg havde glædet mig meget til at komme ud og kører. så er det da lidt skuffende at der er helt dødt!!

Tror du der er nogen der ude nu så??

• #3   18. maj 2011 Det er da bare at checke mylaps siden som der linkes til på hjemmesiden.. de fleste kører jo med transponder så det er ret let at følge med i om der er liv derude..

• #4   18. maj 2011 Det kan godt være at der er træning der men det er jo ikke med trænere eller noget så der er jo ingen garanti for at der er folk der kl 16. Men på klubbens hjemmeside er der et link til træningstider på my-labs der kan man se om der er nogen der tæller tider

• #5   18. maj 2011 knægten og jeg plejer at køre på banen ( nok også ret meget ved siden af banen ;D ) hver onsdag, når vejret IKKE er vådt.
    Vi er der kl 17-18 tiden til kl 19
    har flere gange oplevet at det kun er os der er der og højst 2-3 andre.
    Har ikke selv set det, men hører at der er 'mange' flere i weekenden.

Kommentér på:
odense banen

Annonce