{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

hjælp min bil opfører sig mærkeligt {{forumTopicSubject}}

hej rcg forleden var jeg ude og køre med min bil da servoen opførte sig mærkeligt og stoppede med at virke så jeg skiftede den til en anden. Men nu når jeg dreje frem og tilbage giver bilen gas i et sekunds tid og når jeg kører er det ligesom den mister signal hvad skal jeg gøre ??? ps har skiftet sender og modtager det hjalp ikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp min bil opfører sig mærkeligt
  • #1   21. maj 2011 Hej Ian

Det er som regl det mest simple der er galt. Fx: I går var jeg på banen og min elbil midstede på samme måde forbindelsen. Tænkte straks ; FUCK det er min ESC der er stået af, men efter et par sek. tankevirksomhed begyndte jeg at overveje om ikke det måske var min Tænd/Sluk kontakt...
    Frem med en skævbider (Af med batteriet først) og loddede dem så sammen ; BINGO - Den virkede igen..

Så mit råd må være; Start fra en ende af, og det er som relg det der ligge ligefor.

/LN

• #2   21. maj 2011 tak men hvad med at den giver gas når man drejer engang i mellem

• #3   21. maj 2011 det er forstyrelser i forbindelsen

• #4   16. sep 2011 Jeg har problemer med mit mamba monster sæt..
    Når jeg kører er det ligesom det tøver ( mister power) i et split sek en gang imellem...
    Gir jeg den fuld gas ned af lang siden og den kører med topfart cutter den for gassen et split sekund midt i det hele..

Og den gør det også ved halv power, eller lige før et hop når jeg giver fuld gas.

Men kun nogle gange, der er ikke rigtig nogen rytme..

Min modtager har jeg fået at vide skal lyse gul hele tiden, men giver jeg fuld gas og hiver som en sindsyg i rattet lyser den rød/grøn ganske få gange i et split sekund..

Og lige til sidst.. har kun problemer med at den tøver/mister power når jeg kører/ belastning..
    Når jeg holder biler i hånden er der ingen problemer med den tøver/sætter ud

Nogen der har gode råd.

På forhånd tak
    Thomas Turbo

Kommentér på:
hjælp min bil opfører sig mærkeligt

Annonce