{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Kardan eller remtræk {{forumTopicSubject}}

Hej.
Så er det blevet sommer igen, og tid til nyt legetøj.
Nu har jeg siddet og kigget lidt rundt på nettet. Jeg ville gerne have noget bil med kardantræk.
MEN, alle dem med en fed motor 2,5ccm+ kører for det meste med remtræk synes jeg.
Hvad skyldes dette? og hvad kan i anbefale af biler med kardan der render omkring 90-100+?
det skal nok lige siges at jeg kører mine biler rimelig hårdt, og kører på alt slags asfalt, og ikke det gode asfalt som man finder på baner og parkerings pladser og ligende, det svinger meget.
Nogen der kan anbefale mig hvad jeg skal vælge?
Jeg er mest til onroad biler.
Den sidste jeg havde, havvde remtræk, og det var så skyld i den del tid hvor jeg ikke kunne bruge min bil.
Men jeg forstår ikke hvorfor alle de hurtige biler jeg finder, stortset alle sammen har remtræk?

Håber i kan hjælpe mig smiley

eriq

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kardan eller remtræk
  • #1   15. jun 2005 Jeg har selv haft rem nitro biler før jeg fik nok af de skide remme (mest pga min Yokomo elbil)
    og har derefter fået mig en NTC3+ og jeg må nok sige bilen ruller kanon og kvaliteten fejler absolut intet og den er ret så kvik både topfart og bestemt acceleration kan kun anbefale den virklig en go bil både for en begynder og for den so vil lidt mere

• #2   15. jun 2005 Tak for hurtig svar, skal lige se hvad andre ellers siger.
    Hvordan kører NTV3eren? for mine øjn faldt faktisk også på den under mine søgninger?
    nu tænker jeg på, hvis du tager den på ru asfalt?
    er den svær at styre? eller griber den bare fat?
    for min gamle bils problem var også, at når jeg kom op over50km/t så begyndte den at blive følsom overfor ujævnheder og ligende. hvis det da ikke bare var servoerne der ikke var kraftige nok. Men fandt faktisk aldrig ud af om det var det ene eller det andet.

• #3   15. jun 2005 også lige
    hvad er forskellen på pull og non pull?

• #4   15. jun 2005 den kræver lidt vendeplads da grebet i front ikke er af verdensklasse også derfor jeg har monteret skumdæk på min hvilket vil være en rigtig go ide hvis man vil køre strækt
    eller er bilen meget rolig og køre med den tager sving med høj fart ganske pæn altså den er meget brugervenlig og kræver ikke så meget af køreren

• #5   15. jun 2005 pull er når det er med trækstartsmotor og non pull er jo selvfølgelg når det er uden trækstart (hvilket jo kræver en startboks)

• #6   15. jun 2005 det er om der er trækstarter på eller ej

• #7   15. jun 2005 jaah smiley

• #8   15. jun 2005 Har du MSN ? det er jo en del nemmee
    hvis ja så kan du bare lige tilføje mig hvis du har nogle andre spørgsmål omkring NTC3 troels_schultz@hotmail.com

• #9   15. jun 2005 takker smiley
    hmm skumdæk siger du.
    de bliver da slidt fandens hurtig på asfalt?
    hvad hvis man bare smider bløde gummidæk på?
    eller det er ik helt nok?

De biler jeg har overvejet er:
    Kyosho FW-05T
    Traxxas Nitro4tec 2.5
    HPI RS4 3 18SS
    Mugen Seiki MSX3
    Team Associated - NTC3
    CEN CT4S

Også et par monstertrucks.
    men dem gider jeg ikke nævne, for tror det bliver en af overstående som mit valg falder på. Hvad kan i anbefale af de nævnte? og hvad har i forskellige erfaringer med?

• #10   15. jun 2005 Den siger den ikke kan finde din email?
    Ret underligt må man sige
    ellers tilføj mig

truckersbychoice@hotmail.com

• #11   15. jun 2005 jeg har kørt på nogle CS-22 som jeg brugte til indendørs da jeg kørte et par løb med min Yokomo og den kan selvfølgelig sagtens køre godt osv men de skarpe sving kræver lige at man snegler sig igennem så derfor har jeg bare skaffet mig et sæt skumsutter for jeg vil absolut ikke ligge bagerst og jo et sæt skumdæk holder nok omkring en dag og koster det samme som et alm sæt gummidæk men så må man jo gå på kompromis vil man have en masse vejgreb eller længere levetid på dækkene

• #12   15. jun 2005 lol nok fordi at jeg har skrevet forkert troels_schultzz@hotmail.com

• #13   15. jun 2005 Det irritere mig lol
    For jeg gider ikke ofre kassen i min bil.
    den skal bare kører og fræse der ud af når jeg har tid og lyst.
    Men ellers må jeg jo bare prøve mig frem.
    når du siger en dag, hvor lang tid er det så?

• #14   15. jun 2005 ja, fordi jeg tror det er mere holdbart end rem.
    har haft problemer med at remen faldt af under kørslen.
    og remstrammeren blev løs

• #15   15. jun 2005 Kig på HPI's biler. De er akseltrukne

• #16   15. jun 2005 Har kigget på lidt forskellige biler
    Læs listen lidt længere oppe.
    Ville gerne hører lidt forskellige erfaringer med de forskellige biler jeg har listet

• #17   15. jun 2005 Kyoshoen eller NTC3'en ville jeg nok tænke mest over. Måske HPI'en.

4-tec, fin bil, men akseldrevet er bedre. Mugen: Gammel. Cen: spiser bælter

• #18   15. jun 2005 har faktisk også udelukket de 2 sidste, og også lidt 4-tec, da den er rem trukket og jeg er ude efter noget lir med kardan.
    men jeg er sgu stadig i tvivl må jeg indrømme.
    Hvad kender du til kyoshoen?

• #19   15. jun 2005 NTC3 er en af de bedste i din liste, den skal du da ikke udelukke. Den er jo ikke remtrukket. Den er helt vildt hurtig.

Kyoshoen kener jeg ikke overdrevet meget til, men man kan se på den at den ikke er en af deres billige/gamle pureten eller hvad de hed.

Kommentér på:
Kardan eller remtræk

Annonce