{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny Baja 5B
  • #1   25. maj 2011 Jeg vil vove den påstand at nylon/plastik er bedre end alu hver gang du forstærker et svagt sted som f.eks bærearme flytter du det svage sted og derved risikere at dine uheld bliver en del mere bekostelige end ellers.

en plastik bærearm vil bare knække men en alu bærearm vil bøje og evt slå en masse skævt i sit kølvand.

Dette er ihvertfald mine tanker.

• #2   25. maj 2011 umiddelbart lyder det som en hyldebil, kender ingen der har ret meget alu
    på deres baja, det fjerner elastisiteten.
    prisen kommer meget an på standen af bilen

• #3   25. maj 2011 kan du sende link
    ? smiley

• #4   25. maj 2011 Er der karosse med til 5T kittet? husk den koster ca 1800.- sidste jeg så på det
    Alu sucks du flytter problemet længre ind i bilen hvor det er både dyrer og mere besværligt at skifte. og den er sikkert dyr

Køb en ny SS og byg den op fra bunden det er 10000 gange sjovere og så er du 100% sikker på det ikke er en "skruemongol" der har skruet i din bil smiley for dem er der mange af...
    så får du en bil der rykker og du skal ikke have tynd mave over du kommer til at ødelægge noget, og med specialdele kan det være et problem at få dele til.

mvh ham der stadig sidder og tænker tilbage på den gang min SS blev til i værkstedet hmmmmmmm............

• #5   25. maj 2011 Øhm, det lyder som en King Motor bil og ikke en Baja 5B.

Hvis det var mig fandt jeg en brugt Baja 5SS med lidt upgrades på. De fåes faktisk til 4-6000 kr i rigtig god stand med mange dele til

• #6   25. maj 2011 hej der .jeg takker for alle svar, men bilen er spit ny har ikke været starte, og sorry ingen link,,,, men kan man så få en Carbon fiber version. og hvad er prisen??

• #7   25. maj 2011 En HPI Baja 5 fåes som færdigsamlet 5B model (ikke noget fuld alloy eller carbon der) eller en 5SS hvor du selv skal samle den.

Den du har kig på må være en King Motor og skal ikke fuldt ud sammenlignes med en HPI

• #8   26. maj 2011 ok så en hpi er en 23cc ?? hvad er forskelden på king motor og en hpi bil.. hvad skal man kige efter vis man skal have den vildste bil til ræs?? og hvad er prisen ca??

• #9   26. maj 2011 Nu vil jeg meget gerne hjælpe dig men der er mange aspekter.

1. Hvad er dit budget?
    2. Hvor meget kan du selv lave på sådan en fætter?
    3. Hvad mener du med ræs?

For det første er en KM mere eller mindre identisk med en HPI. kvaliteten på aluen er tæt på den samme, men KM's er lidt mere sprødt så det knækker nemmere under stress. Motoren på KM'erne er en kopi motor af Chung Yang (CY) som i forvejen er en kopi produkt af zenoah (som så er en kopi af noget helt 3.). Hvor meget det betyder for det er jo et godt spørgsmål, men når man kører bane vil man helst have noget der bare kører..

En HPI Baja 5b er født med fulie 2bolt motoren som i dette tilfælde er 23 ccm. Vælger du SS modelen er den født med 26 ccm og grisehale udstødning. Og nogle andre upgrades. Prisen på de 2 er ens, men på SS modellen skal du ud og køre sender og modtager, batterier og servoer.

King Motor er født med 30,5 ccm hvis jeg ikke husker helt galt og fået både i en plast, carbon og alu model. priserne er næsten lige så høje som HPI.

• #10   27. maj 2011 cool. jeg takker , det var lige hvad jeg skulle bruge. jeg vil skaffe mig 26CC Baja 5B SS+DDM pipe og et conversion kit til 5T, så kan jeg jo altid lave lidt exter, og jeg tænker jeg vil i en klub og kører.samt lidt ræs strand og mark/grusgrav.. har små 10k til legtøj,

• #11   27. maj 2011 Der er jo denne her du kunne kigge på
    http://www.rcgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=72390

• #12   27. maj 2011 Allan, så køb du en rigtig fin brugt rtr baja 5ss og evt den ddm smiley kittet til 5T kan du købe hos king motor importøren i england. Det koster ca 1200 kr plus fragt. smiley og så har du noget der kan alt det du vil have den til

Kommentér på:
ny Baja 5B

Annonce