{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Stealth Brushless varme og kørefejl {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har lige installeret et brushless system bestående af standard brushless 2011 motor samt 60A Hobbywing ESC. Mine problemer ligger i, at min bil kører fremad når jeg beder den om at bakke og ligedan modsat. Jeg har tjekket alle ledninger, og de sidder alle korrekt. Skal lige sige jeg har en del styr på det generelt, men dette problem kan jeg ikke lige gennemskue. Kan det være programmerings kort der skal til ? smiley

Et andet problem er varmen, nu har jeg kørt en kort periode med den sådan som den er, og synes den blev en del varm. Kan de passe at den bliver varm efter 10 minutters kørsel på vej og offroad? smiley
Mvh Simon S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stealth Brushless varme og kørefejl
  • #1   1. jun 2011 På min sender kan man ændre "retning" så den drejer/ kører som man vil, ellers kan du bytte 2 ledninger til motoren, så kører den, den anden vej..

  • #2   1. jun 2011 Du skal bare vælge reverse på din throtle, så passer det igen. Og hvor varm bliver din motor? 70 grader er ok på en varm dag. Ellers skal du ændre punch på din esc, eller ændre din gearing.

  • #3   1. jun 2011 Det tyder på at du ikke har styr på det, generelt set smiley
    Hvis du har sat din ESC rigtigt op,( dvs at ESC´en køre fremad når du køre frem på din sender) skal du bare bytte om på to af motor ledningerne, så vil din motor og så vil bilen også køre fremad smiley

    Hvis du vender retningen på senderen (eller du har gjort det), risikere du at ESC´en køre baglens selvom bilen køre fremad smiley
    Og så køre det hele af h… til


  • #4   1. jun 2011 EZrun

    Start opsætning af EZrun (husk at motoren skal være tilsluttet, ellers er der ikke noget der virker)

    1 - Start ESC med setupknappen i bund, og slip knappen når den blinker rødt,
    2 - Tryk en gang på knappen for at sætte nulpunkt (ESC beeper 1 gang)
    3 - Speederen i bund og tryk på knappen en gang igen (ESC beeper 2 gange)
    4 - Bremsen i bund og tryk på knappen (beeper 3 gange)
    5 - Sluk det hele og pil ESC´ens stik ud af modtageren og sæt det i Programmerings kortet, husk at vende stikket rigtigt.
    6 - Tænd ESC´en og du kan nu programmer din ESC til det nu skal bruge den til, husk at trykke OK efter det du omprogrammer hver gang, sluk det hele efter endt Programmering smiley
    7 - Sæt stikket tilbage i modtageren og den er klar til at køre.
    God fornøjelse smiley
    8 – Skulle din motor køre den forkete vej, byt om på to af motor ledningerne, så skulle det virke smiley


  • #5   2. jun 2011 få fat i en motorkøler med BLLLÆÆÆS! jeg havde også engang en stealth X09 BL 2011, og da jeg satte en motorkøler med en ``lille´´ blæser på, så var der ingen problemmer med den mere.

    motorkøleren jeg nævner i dette selskab er en Topcad motorkøler m. blæser fra Morfars.dk til 99,- er jeg meget sikker på. de har nogle blæsere der vil noget... efter min egen mening


Kommentér på:
Stealth Brushless varme og kørefejl

Annonce