{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  traxxas bandit xl-5
  • #1   5. jul 2011 vil heller vælge en rustler/slash, da det er nogle bedre biler end ''banditten''

• #2   5. jul 2011 lige for at få noget på det rene!
    Traxxas laver ikke lorte biler, alle deres biler går for at være af noget meget holdbart plastik.
    En fjernstyret bil selvfølgelig altid i stykker, men Traxxas(og andre) laver bare nogle biler som holder bedre end fx HBX

• #3   5. jul 2011 Altså.. jeg synes det er en fin bil.. den holder godt nok, men lidt kedelig med Xl5.. smiley

• #4   5. jul 2011 og når det så endlig går istykker så er RPM opfundet som er endnu bedre.. smiley

• #5   5. jul 2011 Har selv haft en Bandit VXL, og den er sgu ikke så holdbar fra start af. Men hvis du gider at bruge 500 kroner ekstra på at købe nogle aluminiumsdele, så er den ellers basher klar og kan holde til det meste. smiley
    Kunne forestille mig XL5 modellen er noget kedelig at køre med, da den er ret langsom. Og bryder mig heller ikke om det ringe radiosystem. Synes du skal give de ekstra par hundreder og få VXL-udgaven i stedet for.

• #6   5. jul 2011 jacob, det er den værste løgn traxxas har kræfedme lavet nogle svupser her og der, kan sku nævne mange ting på de traxxas biler jeg har haft som ikke var godt nok.....

• #7   5. jul 2011 RC newbie man skal da slet ikke bruge 500 kr på upgraderes.. med mindre man køre ind i en mur gange 10 ?
    Min bandit kørte engang ind i en trampolin.. med vxl og 2s og det eneste der knækkere var det nedereste af støddæmpere som i forvejen var skæv..

• #9   5. jul 2011 Jeg knækkede mine steering blocks på første tur. Og der skulle ikke ligefrem det store til. Da jeg så havde købt dem i aluminium, knækkede mine bellcranks efter 10 minutter, og de blev så også købt hjem i aluminium.
    Efter de to opgraderinger kunne bilen klare det meste, og de dele kostede mig omkring 500 kroner.

• #10   5. jul 2011 Så har du Handlet forkert..

• #11   5. jul 2011 Du kan sige hvad du vil, men det er hvad, jeg har erfaret. Hvor meget der går i stykker på bilen, afhænger også af måden vi kører på. smiley

• #12   5. jul 2011 Haha Ja, men min fik mange tæsk og så vidt jeg husker kun en støddæmpere der røg.. smiley

• #13   6. jul 2011 Hej morten.
    jeg synes det er en god og solid bil. (nu du nævner det hvad så med en vxl-3s hae et stk tilsalg.?) sælger kun da jeg har formange.mvh.kc

• #14   6. jul 2011 Var det mig ville jeg da tage kenneth C's VXL'er der jo kun koster det samme som en ny XL-5'er (jeg har både XL-5 og VXL biler)
    med hensyn til nye dele og opgraderinger, så vent med at købe til du har smadret noget og køb så RPM eller alu, så skal du (forhåbentlig) ikke skifte den del foreløbig smiley

Kommentér på:
traxxas bandit xl-5

Annonce