{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fornye som ny RC-enhed?
  • #1   28. jul 2011 okay... jeg tilstår! jeg har for længe længe siden genoprettet min Carson flere gange. første gang var pga den var lavt bedømmet, og anden gang havde jeg den også, men så blev den solgt og nu 3. gang er den en helt anden.

men som udgangspunkt? det er ikke tilladt?

• #2   28. jul 2011 det er ikke bedømmelserne der er problemmet. jeg vil bare gerne fornye den, men vil ikke, hvis det er imod reglerne

• #3   28. jul 2011 Jeg har også oprettet min savage to gange men det var fordi jeg ville slette mine rc enheder da jeg ikke gad have dem inde på galleriet fordi de ikke var så interessante og så slettede jeg bare min savage også fordi oprettelsen var dårlig. Jeg oprettede den igen et halvt år efter.. Det er i princippet mod reglerne. Da jeg gjorde det vidste jeg det ikke smiley Men det er vel bare for at sikre at folk ikke opretter den samme rc enhed igen og igen for at komme på forsiden. Jeg ved der er ret mange der har gjort det hvis de fx har lavet bilen en god del om eller opgraderet det meget. Men jeg plejer bare at opdatere mine rc enheder og tage nye billeder samt opdatere teksten smiley

• #4   28. jul 2011 Du kan godt rette billeder og tekst under ”RC-enhed” så den er opdateret, det er der mange der gør her på galleriet.
    Der er jo ikke nogen der kan forlange at du ikke må lave om på din bil efter du har oprettet den her på galleriet smiley

Du kan også slette din gamle RC-enhed og oprette den som ny ombygget RC-enhed, det er der heller ikke nogen der har noget i mod.

Det du ikke må gøre, er at oprette den samme vogn flere gange efter hinanden efter hver ombygning, så du til sidst har 19 RC-enheder med den samme vogn i flere forskellige udgaver smiley
    En RC-enhed = En vogn, og så er det ellers lige meget hvor meget du laver om på vognen og med tiden ændre dine billeder smiley

• #5   29. jul 2011 Sauron: det jeg også mente var, at slette den som den er lige nu, og så oprette en ny version

• #6   29. jul 2011 Det skulle der ikke være nogen problemer med, hvis nogen bliver sure over det, er det deres problem smiley

• #7   29. jul 2011 jeg overvejer det så de nærmeste dage smiley

Kommentér på:
fornye som ny RC-enhed?

Annonce