{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af drift bil
  • #1   12. aug 2011 Traxxas skulle i hvert fald holde sig fra drift. Jeg har set sådan en køre, og lad mig sige det som det er - den er ikke pengene værd.

En TT01 kan godt gå, mange er startet ud med sådan en, men det kan ikke svare sig at lave de vilde opgraderinger på dem.

Alt efter dit budget vil jeg anbefale dig enten at købe en ny bil (herunder er Tamiya TA05 og TB03 rigtig gode til prisen) eller kigge nærmere i markedet efter en brugt touringcar - skal gerne være behjælpelig med at finde en til dig.

Hvor mange penge har du tænkt dig at skyde i projektet, og har du alle ting som lader, batterier, sender og modtager i forvejen?

Mvh. Niklas

• #2   12. aug 2011 Find noget Tamiya ja. TRF415/TRF416, TB03, TA05 kan anbefales. Lige smide lidt hop-ups på, og du er kørende.

Den TA05 på G&G, ville jeg satme ikke give 1900 stærke for da! Ville hellere finde en fin på eBay eller købe en helt ny.

• rene c
    rene c Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #3   13. aug 2011 nej sys os det er lidt dyrt, men kigger da lidt efter de modeller der så smiley

Kommentér på:
valg af drift bil

Annonce