{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

ang skrue på karburator {{forumTopicSubject}}

jeg har en hpi pulse der ellers kører godt og er rimelig stabil og påliidelig men nu er den begyndt at tabe skruen på siden af kabuen altså den store flade ved ikke om den kan sættes fast med noget skruesikring eller noget og hvordan den skal stå ved jeg heller ikke for den er satme ikke til at få liv i efter den tabte den her sidste gamg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang skrue på karburator
  • #1   28. aug 2011 Hvis det er blandingskrugen plejer der at side en oring på så den ikke rasler løs

• #2   28. aug 2011 det gør der også men skal den bare skrues i bund eller?

• #3   28. aug 2011 Så skal der en ny oring på og så skal indstilles

• #4   2. sep 2011 Hej,
    Det er Low Speed nålen på karburatoren, og den skal med stor sansynlighed sidde, så skruehovedet flugter med kanten hvori den sidder.
    Du kan bruge noget Unitape - det er sådan noget ekstremt tyndt, hvidt tape man bruger til at tætne gevinder med ved vandrør o.lign. Bare giv den en 10-15 omgange - det er ekstremt tyndt. Det holder den på plads.
    Hvis du er i tvivl om,hvor LS nålen skal stå, skal du have fat i manualen til din motor.
    På min hjemmeside har jeg en del artikler om nitromotorer samt en stor samling manualer. Ganske gratis.
    Jeg må ikke selv skrive linket til min hjemmeside - men se den i min profil.
    Med venlig hilsen
    Niels Nitromekanikeren Vangsøe

Kommentér på:
ang skrue på karburator

Annonce