128 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "udfordringer søges"
Udfordringer søges!
Hey! Sidder bare og keder mig lidt i aften, så syn's da lige der skal gang i lidt flere udfordringer :P De skal helst være så nogenlunde fair, så skulle der komme nogle meget unfair accepteres de...
Hey! Sidder bare og keder mig lidt i aften, så syn's da lige der skal gang i lidt flere udfordringer :P De skal helst være så nogenlunde fair, så skulle der komme nogle meget unfair accepteres de...
Skrevet af: ATRacing™ [Andreas T] Snedsted . - 19. nov 2007
Udfordringer søges
Ja så er det tid igen til at have lidt og holde øje med. Gerne nogle til min Rex-x Så send endelig nogle udfordringer til mig Så vil jeg se om de er fair Mvh Carsten M
Ja så er det tid igen til at have lidt og holde øje med. Gerne nogle til min Rex-x Så send endelig nogle udfordringer til mig Så vil jeg se om de er fair Mvh Carsten M
Skrevet af: Carsten M <<Esbjerg>> ! - 19. maj 2007
Udfordringer søges!
Heey alle sammen!! Har ingen udfordringer igang lige for tiden, så tænkte på om der ikke var nogle der ville sende lidt til mig? :-) Jeg kan også sende nogle hvis det er (bare de er fair) hehe!! ...
Heey alle sammen!! Har ingen udfordringer igang lige for tiden, så tænkte på om der ikke var nogle der ville sende lidt til mig? :-) Jeg kan også sende nogle hvis det er (bare de er fair) hehe!! ...
Skrevet af: - HyldahlRacing | Snedsted - - 18. mar 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
okt 2004
Følger: 46 Følgere: 44 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 1.237
apr 2004
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 8 Emner: 38 Svar: 435
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 38 Svar: 230
maj 2005
Følger: 27 Følgere: 26 RC-enheder: 1 Emner: 94 Svar: 288