572 visninger
|
Oprettet:
Tun udst. Marder {{forumTopicSubject}}
Ja jeg skal have en ny tun udstødning til min Marder, Men hvad er "bedst"
DDM
Jetpro
Fg tun
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 55 RC-enheder: 18 Emner: 18 Svar: 320
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Er berygtet for at kräve en del tilpasning pga daarligt haandvärk. Den larmer mere end de andre 2.
Den giver ikke ret meget i bunden, men en masse i toppen.
FG's 3 kammer:
Passer perfekt og er nem at montere.
Larmer ikke, er maaske endda mere stöjsvag end den originale potte.
Giver godt over hele helt nede fra bunden og hele vejen op.
Den er lavet af Mielke, som er kendt for at lave nogle gode potter. plus de leverer ogsaa std tunpotter flere af de dyrere biler...
VRC (Har ikke selv nogen erfaring med den):
Den skulle vist ruste, hvis man ikke selv giver den en gang maling)
Larmer lidt mere end FG's, dog ikke direkte larmende som Jetpro.
Skulle give godt ved alle rpm, som FG's egen.
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 55 RC-enheder: 18 Emner: 18 Svar: 320
Det er os såen nogenlunde hvad jeg har kunne læse mig frem til diverse steder, Og nu er jeg da ikke i tvivl om hvilken potte det bliver
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
Men hvorfor er der ikke nogle der laver en god udstødning som man kan have under karossen på Marderen ? de fleste kræver at man splitter det i forvejen skrøbelige karosseri ad for at få plads, hvilket jo også betyder at den nye udstødning tager imod alle knubsene når chaufføren oversatser :O)
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Det er nok fordi at en tunpotte kräver en vis störrelse for at den kan give noget effekt
Längde og "tykkelse" paa kamrene er ligesom det der afgörer hvordan de yder ved de forskellige rpm.
Paa en marder eller Baja er der jo intet plads under karossen
Tun udst. Marder