{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Axial Wraith – Kit version {{forumTopicSubject}}

Axial Wraith – Kit version er nu på trapperne smiley
Fedt nok, jeg er nemlig ikke vild med atl det der RTR gail der ikke rigtigt fungere som det skal.
Men med det rigtige udstyr tror jeg den bliver sjov at køre med.
Det ser ud til at den kommer den 31 oktober, men det kan jo laves om et par gange før den kommer smiley
http://www.modelsport.co.uk/axial-wraith-rock-racer-kit/rc-car-products/366381


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Axial Wraith – Kit version
  • #1   20. sep 2011 Den nyhed er jo allerede et par dage gammel:)
    Men det er fedt at den kommer som KIT, så kan man nemlig selv bestemme hvad man vil putte i den


  • #2   20. sep 2011 bedste nyhed længe ... det bliver sgu mit vinter projekt - ud over den MCD jeg skal have bygget om - den HPI jeg skal have renoveret - den Slash jeg skal have bygget op til knægten - og den Losi 5T jeg skal have anskaffet mig ...

    Giver dig HELE skylden Sauron når jeg nu fremlægger endnu et vinter projekt for konen ... bliver dyrt i nye sko til hende smiley

    skide god nyhed ... hmmm hvad el mon man skal smide i ... hvad er tipper du Sauron?


  • #3   20. sep 2011 sikkert en helikopter motor :-))))

  • #4   20. sep 2011 Jacob P
    Det er rigtigt, men det er først nu der er sat dato på smiley

    Henrik A
    Det er helt klart et godt vinter projekt og til vildt sne kørsel smiley
    Jeg glæder mig til at sætte mine skolvdæk på, og så ellers se hvad den kan komme over.
    Men jeg regner ikke med at sætte det helt vilde motor grej i til at begynde med.
    Jeg tror en Ezrun 8,5T med 11,1 volt ville passe mig godt, ESC´en er så godt som vandtæt og sættet er ret solidt ,-)

    Kuno RCV.dk :-)) )
    Måske, men jeg tror ikke det er den bedste form for motor lige til den vogn.


  • #5   20. sep 2011 Der skal da mamba max combo i samt skovldæk he he

  • #6   1. nov 2011 Ja jeg har samme problem, men det er nu ikke forhandlerne der er problemet, men derimod producenten.
    Axial laver det nummer hver gang de sætter en ny bil på markedet.
    XR-10 blev udsat 3 gange i sidste øjeblik, for derefter at gå i restordre i en lille måned tid, jeg tror det er et salg nummer fra Axial´s side for at øge spændingen omkring deres nye bil.

    Og Axial er ikke de eneste der laver den slags numre, Traxxas er også ret glade for den slags, lige som mange andre amerikanske firmager.
    Det er åbenbart en mode dille der virker i USA, men som kun irriterer erupærene smiley
    Jeg tror der går en lille planlagt måneds tid før vi ser den smiley


  • #7   13. nov 2011 Når man engang får fat i den Kit Version,
    Hvad skal man vælge så vælge af motor og ESC?


  • #8   13. nov 2011 Det får vi at se smiley
    Min ligger på posthuset ;-(
    Kan først hente den i morgen, kedelig Søndag.


  • #9   13. nov 2011 Heh, der findes ikke noget værre end at vente;)

    Må man spørge hvor du har købt den henne af?


  • #10   13. nov 2011 Modelsport.uk smiley

  • #11   13. nov 2011 C00L! smiley

  • #12   14. nov 2011 Min står her ved siden af mig smiley
    Men så strøg kontakten i min arkitekt lampe sig en tur, så jeg har måtte bruge formiddagen på at få fat i en der passede, og så skifte den.
    Så jeg har ikke fået kikket på den i nu ;-(

    Men nu virker arkitekt lampe igen, så nu skal jeg pakke dyret ud smiley


  • #13   14. nov 2011 Ja den landede på min gamle arbejdsplads i fredags, men der kunne jeg ikke nå ud inden fyraften, så jeg fik den først i dag.

    Jeg ved stedig ikke hvilken motor jeg sætter i den, men det bliver noget der sparker til dyret smiley
    Hold kæft hvor den vogn tung, bare de små poser med metal delene vejer 740g


  • #14   14. nov 2011 Jeg har tænkt noget ligene, jeg har en 4 pol motor fra Hobby King som lige skal afprøves.
    Men jeg er ikke sikker på om det er det rigtige, ellers måske en Ezrun 8,5T.


  • #15   14. nov 2011 Vent til du ser hvor stor den vogn er, før du vælger motor smiley

  • #16   15. nov 2011 Vognen er ret lavt gearet, så der er en god risiko for at motoren løber varm når den ikke har noget at trække på.
    Samtidig med at den skal ha´ en god trækkraft for at kunne trække det monster af en vogn.
    Så er det nu du skal til at leje ”Get en motor” smiley


  • #17   15. nov 2011 Ja det er det der er problemet, in-runnere har problemer at de løber varme når de løber løst, og det kan de meget nemt med den lave gearing.
    Og gear man den op så de ikke løber varme, mister de trækket hvis man skal op af en meget stejl bakke ;-(
    Og out-runnerne har ikke nok omdrejninger til at få vognen op i fart.

    Scalebuildersguild og scale4x4 stoler jeg ikke på mere, det meste der bliver skrevet derinde, er betalt af firmaer der har interesser i det område.


  • #18   15. nov 2011 Jeg er nu glad for at Hobby Kings motorer er uden sensor.
    Men det er nok rigtigt hvad du siger, hvis man ikke belaster motoren fuldt ud med antal celler, er der en god mulighed for at det ikke går galt.
    Men jeg har flere gange været ude for at en motor kan løbe varm på 3-4 volt nå jeg sliber akslen ned, så jeg er stadig lidt skeptisk smiley


  • #19   15. nov 2011 Du ved lige så meget om mine planer som jeg selv gør.
    Total på bar bund smiley

    Helikopter out-runner har et spring i størrelsen fra lidt for lille, over til alt for stor.
    Men jeg har en 34x42mm fly motor liggende, der er på 1450kv.
    En styg lille sag, som nok kan sparke lidt hvis jeg går over til M1 spur/motor tandhjul og skider højt på det gearcover der skal beskytte spur/motor tandhjulene.
    Så skulle den kunne komme op på godt 25kmt, men jeg er stadig ikke sikke på om det er det rigtige smiley

    Og det er heller ikke baghjulet der giver problemer, det grus der kommer derfra bliver slynget lige bagud og fremad, og motoren sidder et pænt stykke fra hjulene, vognen er jo godt 30 cm bred.
    Det er forhjulene der slynger grus i maskineriet, og der sidde motoren i læ for gearkassen smiley
    Så jeg tror ikke at der er de store problemer der smiley

    Mit aller største problem tror jeg lige jeg har løst smiley
    Jeg tror at vognen skal være skrig gul med neon orange zebra striber, så har jeg måske en chance for at se den smiley


  • #20   15. nov 2011 Nej sikke dog en skiderik, tænke han kan nænne det smiley
    Tænk at han bare har malet sin vogn som du ville gøre det (når du en dag får fat i din vogn)

    Køre godt!!!! Der er sku´ mere spark i min SCX´er, selvom den ikke er så hurtig som wraith´en du linker til.
    Jeg må sku´ lave lidt om på den gearing, så der kan sættes en out-runne i smiley


  • #21   15. nov 2011 Jeg køre selv med nogle 3000mah 30C Zippy LiPo som jeg er ret glad for.
    De passer lige i den batteriboks der sider i vognen hvis man lige laveret hak så ledningerne kan komme ud.


  • #23   16. nov 2011 Jamen dog, hvad skal du nu købe smiley

  • #24   16. nov 2011 han skal vel shoppe stumper til sit hummer karros, der mangle kun et helt chassi

  • #25   16. nov 2011 Det kan godt være at Axial´s biler er gode, men det er deres brugsvejledninger ikke ;-(
    Fejl i nummereringen af delene.
    Skruer der ikke ligger i de rigtige poser (i følge brugsvejledningen).
    Og en gearings tabel der er helt ude i skoven.


Kommentér på:
Axial Wraith – Kit version

Annonce