{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man få for mange biler
  • #1   27. sep 2011 Ja det synes jeg

• #2   27. sep 2011 jeg synes 3 er ok

• #3   27. sep 2011 Ja...!

• #4   27. sep 2011 Jeg har omtrent 80 biler - mest vintage (læs gammelt)
    Og når jeg sælger en så køber jeg en anden, man kan aldrig få for meget af det skrammel.

Bagsiden er så, at der vel er biler for ca. 100.000,- og der er da en slat når man tænker over det.

At hele værkstedet er rodet til i grej, så når man svinger mukkerten i grovsmedeafdelingen, sprøjter det til højre og venstre med kuglelejer, små skruer og gummihjul, er så en anden bagdel.

• #5   27. sep 2011 en værdig RC entusiast har vel altid 6-10 biler køreklar smiley

det er individuelt.. PT har jeg 9, nummer 10 er netop pakket og bliver forhåbentligt sendt idag. nummer 11, 12 og 13 er planlagt, men ikke tidssat.

Kan man nøjes med 1, er det da bare fedt, så spare man de penge. Er der mange der interresere én, så må man enten skifte eller spare sammen til det.

Kan man få for mange, tjah, som sagt. en smags sag. Jeg cirkulere stille og roligt ímellem dem jeg har, og selvfølgelig er der derfor os nogle der står lidt stille periodisk. Men omvendt er der altid den rigtige bil til den rigtige dag/sted/humør.

• #6   27. sep 2011 Åh suk... Jo, jeg tror godt man kan få for mange biler.. For et par år siden solgte jeg 37 stk. til samme person på en gang, så nu har jeg kun en 30-40 stykker tilbage (tror jeg nok, måske lidt mere), og her er det også "kun" en 20 stykker der er køreklare...

• #7   27. sep 2011 Jeg har 9 stykke 4 af dem kan køre men jeg er da hele tiden på udkig efter endnu en model jeg ikke kan undvære
    Jeg har ikke for så længe siden byttet en monstertruck simpelthen fordi jeg ikke anede hvor jeg skulle stille den! Byttede til en lille 1:10 hyldebil :o)
    Det er vanedannende det her. Jeg ejede 1000 biler hvis pengepungen og konen tillod det.

• #9   27. sep 2011 Jeg prøver at komme ned på 3 stk og vil aldrig højere op igen. Det tager simpelthen for meget tid og det er møg irreterende når man ikke har tid til alle og når man skal købe dele. så højst 3 stk, mindst 1 så er man godt kørende smiley

Og hvorfor købe til bunke i stedet for bare at købe en og så senere købe en nyere model ? smiley

• #10   27. sep 2011 Ordsproget for mange biler eksisterer ikke smiley

Så NEJ, det kan man ikke smiley

• #11   27. sep 2011 Man kan ikke få for meget af noget der er sjovt ! om det så er rc,mc,vandscootere,luftgevær eller sportsvogne, men man kan midlertidigt mangle plads. men så må man enten bygge til eller flytte i noget større. At skille sig af med noget legetøj det er sidste udvej ;-)) noget man overvejer når personalet på plejehjemmet siger stop.........

• #12   27. sep 2011 Ja og nej, det kommer an på pladsen og personen(og anvendelses mulighederne).
    PT har jeg et par mini-z og en(to) HBX som er under kraftig ombygning. Jeg savner lidt en stor bil at kører med, men HBX´en er snart færdig.

• #13   27. sep 2011 personligt kan jeg bedst lide at have et par stykker ad gangen og så koncentrere sig om disse ............. opgradere, bygge, male osv.

• #14   27. sep 2011 Slet og ret - nej.

• #15   28. sep 2011 Smag og behag. jeg er på 17 stk. men har haft en periode med revo 3,3 det blev hurtigt til 5 stk.= 3 for mange. jeg er kun til off-road men både 1/10 el og nitro 1/8 el og nitro samt en 1/5 benzin alle forskellige. hvis man ikke er samler er 2-3 stk. nok for altid at have en som sikkert køre.
    fedt at have 2-3 stk med ud at køre. når andres går istykker er legen slut for dem. bare at tage en anden frem er og køre videre er fedt.
    mvh.kc

Kommentér på:
kan man få for mange biler

Annonce