{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Valg af 1:8 buggy {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står og vil købe en 1:8 buggy brushless men ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge. Den må godt koste lidt penge. jeg har kigget lidt på følgende modeller.

HPI Forza flux
Hot bodie Ve8
Team Losi 8ight

Det skal være en bil der ligger stabilt i luften og som kan holde til noget. Den skal også kunne køre med 6 cell lipo batt.

Er der nogen der har gode råd til valg af bil og evt. hvad man gør klogt i at opgradere.

Jeg er ikke nybegynder, men køre primært 1:5 benzin og lidt 1:10 buggy brushless og nu vil jeg gerne have en ny bil til samlingen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af 1:8 buggy
  • #1   14. okt 2011 Vil da først lige nævne at folk normalt køre 4 cellet lipo i 1/8 offroad

Jeg og en del andre køre selv med Team Losi bilen.
    Den køre super godt og er rigtig stabil og nem at køre.
    Og så holder den super godt. Den kan virkelig tage en masse tæsk.
    Og så er den billig i både indkøb og reservedele.
    Og der er ikke noget man behøver at opgrader.

• #2   14. okt 2011 Det er alle gode biler du nævner.

HPI Vorza Flux, har min stemme.

• #3   14. okt 2011 hpi. villle jeg KLART vælge fra.

hot bodie. det er en fed bil i nitro. og ved at det ikke helt nemt at få dele til den i dk i nitro udgaven. ved sedf. ikke med el