{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

El buggy 1:8, vægt osv {{forumTopicSubject}}

Jeg lurer rigtig meget på 1:8 buggys for tiden. Og efter at have holdt pause i ca 2 år, er det svært at danne sig et overblik over hvad der lige vil passe til mig og min kørestil.

Jeg skal ikke køre løb. Men jeg kommer til at køre lidt på en privat bane. Og hvor jeg nu ellers lige kommer frem.

Jeg går primært efter noget som er holdbart og som er nemt at få dele til. Meget gerne herhjemme.

Umiddelbart er der 3-4 buggys jeg kigger på.

I den billige ende er det: Ofna Nexx8 og Ofna LX2E.
I den lidt dyrere ende er det Losi Eight-E 2.0 som jeg kan se får meget ros for holdbarhed og køreegenskaber! Og så har jeg læst at Xray 808-E skulle være holdbar og veje meget lidt.

Mht. vægt, kan jeg se der er meget stor forskel. Xray 808-E står til at veje lige under 2 kilo uden el. Og Losi Eight-E vejer lidt over 3 kilo. Hvad betydning har det reelt? Gætter på en tung bil lettere kan få greb. Men en let bil burde jo i teorien lettere kunne blive skudt af sted.

Når jeg ikke skal køre løb, er der så nogen grund til at nappe de "dyre", når man primært tænker på holdbarhed og knabt så meget på forfinet teknik?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El buggy 1:8, vægt osv
Kommentér på:
El buggy 1:8, vægt osv

Annonce