{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Hvilken bil? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Har en gammel Tamiya Hummer M1025 stående fra før, og har nu købt en HBX Rocket brushless buggy. Desværre var det nok et fejlkøb. Kan godt lide lidt "bashing" og tænker på at købe en slags Short course car. En traxxas summit er for stor efter min mening. Men hvad skal jeg vælge?????????? Skal jeg holde mig til HBX biler (af forskellig slags) og bruge stumperne/hjul osv til de forskellige biler eller hvilken bil mener I er den bedste - eller lettest at få dele til i DK.
Hvad er bedst/lettest/enklest.
Jeg regner med tiden at have 3-4 biler. Så skal det være samme fabrikat?
Tænker meget på traxxas slash eller hpi blitz..
Eller skal jeg bare fortsætte med hbx? der er i alle fald mange reservedele at få fat i hos bl.a. Morfar.dk

Alle input er velkomne

Mvhilsen
Per


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil?
  • #1   6. jan 2012 Der er rigtigt nok mange reservedele til HBX hos morfars, men de er også de eneste med det. Trisdan.dk har alt til traxxas, ellers har de alt yderliger hos wheelspinmodels.co.uk og modelsport.co.uk

    Så en traxxas eller HBX, frit valg smiley


  • #2   6. jan 2012 Hvilken HBX?? 1400 er altid en god pris...... ;o)

  • #3   6. jan 2012 Tak for svar.
    Kommer med et retorisk spørgsmål.
    Hvilket mærke er bedst - uagtet pris? HPI, Traxxas, Maverick, Anderson, Losi. Alt taget i betragtning, set fra et dansk synspunkt?

    smiley


  • #5   6. jan 2012 HPI Blitz... traxxas er i mine øjne (og nu ved jeg godt jeg får på hatten) lidt for BR agtige at se på...

  • #6   7. jan 2012 Jeg ville vælge en team Asso, eller en HPI blitz.
    Akina har ret - Mange traxxas modeller ligner faktisk noget fra BR. (Har dog selv to E-maxxer).
    Traxxas kører ellers godt og holder fint gennemgående.

    Mvh. Frederik


  • #7   7. jan 2012 HPI holder rigtig godt til bash. hbx er lidt billigt og skrøbeligt

  • #9   7. jan 2012 De store "pro" mærker giver sikkerhed for kvalitet. En HBX er ikke i nærheden af f.eks en losi. Når der er en der skriver at losi er den bedste på en bane af dem du nævner så er det helt sikkert rigtigt, da deres bil er lavet til race.
    Så batteri osv er ikke bare sat hvor der var plads, men hvor bilen kørte bedst=hurtigst. og tag ikke fejl af en bane bils holdbarhed til bashing de er bygget til at holde, man kan ikke vinde løb hvis lortet knækker hvergang man styrter. Jeg køre kun med pro biler, hvor jeg køre på baner med hop på op til ca 10m lange og i ca 2m højde og jeg træner 2 gange om ugen hvis vejret er til det. og 7-9-13 jeg knækkede ikke så meget som en eneste stump i 2009 og 2010..

    Men et andet bud på en fed PRO SC som er MEGET populær på baner er en Hongnor
    http://www.rcmodels.dk/catalog-2507.php

    Den ville jeg vælge super holdbar af den rette kvalitet.. Den er ikke på lager kan jeg se men Henning fra rcmodels er impotør af HN, så han kan helt sikkert få den hjem i en fart hvis det ønskes og hans service er helt i top. Hong nor laver mange andre biler så de 3-4 modeler du ønsker skulle ikke være et problem :O)


Kommentér på:
Hvilken bil?

Annonce