{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tamiya TT-01 VS Nanda sniper
  • #1   8. jan 2012 Køb Tamiya TT01 og opgrader den med Tamiya dele. Så har du en klart bedre bil end Sniper.

• #2   8. jan 2012 Ja, det var også mine tanker. Den kommer så uden sender/modtager (Det har jeg), servo, lader og batteri.

Det er vel også nemmere at skaffe dele til en Tamiya frem for en sniper er det ikke ?

Jeg bor bare nær en Morfar's butik, så det var nemt at gå derover og hente dele til en Sniper.

Men motor mæssigt, er det stadig den på Tamiya'en der er bedst ?

• #3   8. jan 2012 Jeg har en tt-01'er og har haft en sniper.
    Begge er fine biler, men tamiyaen er en tand bedre synes jeg. Jeg havde problemer med kron/spids hjul på min sniper, men på min tt-01'er har jeg ikke ødelagt noget, og den har kørt meget.
    Så jeg synes du skal købe en tt-01. Den er også nemmere at skaffe dele til.

• #4   8. jan 2012 Har haft en tt-01 og har en sniper nu
    og jeg skal uden tvivl have en tt-01 igen

• #5   8. jan 2012 Hmm, det er ikke nemt. Kan man ikke få en Tamiya med brushless for en fornuftig pris ?

Kan de betale sig at bygge den selv ?

Hvis I stod og skulle have en bil til ca. 1200+/- UDEN sender/modtager, batteri og lader. Evt servo, hvad ville i så købe ?

• #6   8. jan 2012 Jeg ville købe en (brugt) Kyosho TF5 kan fås for en 1000,-
    Svarer i opbygningen til en Tamiya TB-03

Har bl.a. fuldt justerbar chassis, kuglediffer, kuglelejer, alukardan, oliedæmpere, mm

Har ganske fornuftig standard motor 20T og en ESC der kan trække 16T motor

Meget lav rullemodstand i forhold til en TT01

• #7   8. jan 2012 Har ikke set en ny tamiya med brushless..

Har du kigget på lrp s10 blast?

Den ser også fornuftig ud, bedre end sniperen hvertfald..

Da jeg skulle have min første bil fandt jeg en trf415 til 800 og købte et brugt ezrun 13t slt til 300, det jo bare at kigge lidt i markedet?

• #8   8. jan 2012 Ja, men jeg har ingen forstand på El bilerne overhovedet!

Kører og har kun kørt largescale benzin, så det er lidt som at starte forfra igen smiley

Mr. J, den lrp s10 blast TC - Det ser fornuftigt ud og så er den RTR til den nette sum af 1299,-

Det var klart en mulighed, jeg læser lige lidt mere om den!

Hvis I ellers kommer på noget, så meld hellere end gerne ud smiley

• #9   8. jan 2012 Hvis du kigger på b2bonlineshop skal du ikke købe over nettet, så vidt jeg forstår er der problemer med ejerens net handel..

Hvis du vil have en lidt sjovere bil til lidt flere penge er en bæltedrevet hpi sprint 2 også et godt bud..

Har kørt både bælte og aksel bil og foretrækker klart med bælte..

Skal du køre touring eller drift?

• #10   8. jan 2012 Jeg kan ikke forholde mig til en standart TT-01, men er klart glad for min, alle mine venner der har sniper har også haft problemer med dem, selvom der er nogle fine stumper i den smiley

• #11   8. jan 2012 Altså det er mest til leg, så det bliver jo nok begge dele alt efter humør.

En sprint 2 er også fed, men den er heller ikke brushless vel ?

Jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde så meget info om den. Men jeg kan godt se, at hvis jeg skal have en "okay" bil, så slipper jeg ikke for under 2000kr.

• #12   8. jan 2012 Ved ikke angående brushless version af den, der må du kigge på HPIs hjemmeside..

Vil sige at til hygge/drift start er en sniper drift pakke fra morfars okay, den er ikke så dyr men den bliver lige så dyr som en TA05 eller Sprint 2 hvis ikke mere.

Når du først har fået den opgraderet med brushless, lipo batterier, alu og kulfiber bund.

og det vil du helt klart begynde at tænke på efter noget tid hvis drift er noget for dig.

• #13   8. jan 2012 Nu ved jeg ikke hvad du har af udstyr allerede..

Kan se du har en marder, men du skal have batterier/lader, sender/modtager..

Men det løber jo op det hele..

Jeg vil sige du skal vente med at købe og tage til et drift arrangement og kigge, hvis du er heldig prøve en bil så du kan se om det er for dig..

Og så efter det tage en beslutning om en bil, for prisen er jo der oppe af før du har dig en "ordentlig" bil..

Men til start er en sniper en fin bil.. Og hvis den type bil trækker i dig så er tamiyas bedre, ved ikke med lrpen da jeg ikke har kørt med den, men tror bestemt den er i klasse med tt01 i kvalitet.

Hvis du bor tæt på skal du være velkommen til at komme til århus og prøve min trf en dag. (hvis jeg kan få den til at holde)

• #14   13. jan 2012 Indtil videre tror jeg at det bliver en Tamiya TT-01E fra morfars, så kan jeg altid selv putte en masse upgrades i den hvis det fanger mig. Og evt. en større motor samt bedre ESC.

Sender modtager har jeg, samt lader/batteri.

Men jeg kan godt lide ideen med at man selv skal samle bilen og lærer den derved at kende bedre.

Men hvis jeg skulle smide 2000kr her og nu, ville du så sige at jeg skulle gå efter en sprint 2 ? Det skal bare være en TC, for så kan jeg altid smide drift dæk på og lege lidt med det.

• #15   13. jan 2012 Så gør dig selv en lille tjeneste, køb den TT01E hos midthobby.dk, der er lang større udvalg end hos møffe, samt rigtig god service

• #16   13. jan 2012 Sprint er helt klart en bedre bil..

Den skal godt nok have lidt hjælp før den ikke æder den bagerste rem som vi andre kaster os over aftensmad, men du kan sikkert godt få hjælp af en sprint ejer herinde..

• #17   13. jan 2012 Nå, det bliver en brugt TA05 uden el, så må jeg selv finde på noget med resten smiley

Ville ikke rigtig "nøjes" med en TT-01 smiley

Kommentér på:
Tamiya TT-01 VS Nanda sniper

Annonce