{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Hjælp til opstart med buggy bane kørsel {{forumTopicSubject}}

Hej RCGalleri!

Mig og en ven har fået den gode idé at vi skal igang med at køre 1/10 buggy på bane.
Vi har kigget lidt på en Team Associated B4.1.
Den er der mange der har gode erfaringer med og vi synes den ser rigtig fornuftig ud, og så passer den fint til vores budget.

Vi ville ikke kaste alt for mange penge i det til at starte med, men stadig ville vi gerne have en nogenlunde konkurrence dygtig bil.

vi tænkte på om det kan betale sig at købe en Team Associated B4.1 Factory Team, eller er det ikke noget vi ville kunne mærke med vores erfaring inden for banekørsel ?

Ser frem til at høre mere fra jer.
Hilsen Miké & Frederik.

Hvis i har andre bedre idéer om hvad vi kunne gøre istedet siger i endelig til smiley

God aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til opstart med buggy bane kørsel
  • #1   10. jan 2012 B4 rigtig god bil og køre på bane med

• #2   10. jan 2012 Bilen er fin nok. Men min erfaring er at den koster i stumper. Specielt factory modellen knækker konstant. Jeg har ikke prøvet losien men den ser meget mere solid ud. Jeg har erfaringer med durango 4wd som er super solid til forhold b4. Har kørt med dem begge.. så tænker 2wd,eren er lige så solid..

• #3   10. jan 2012 Hej Morten smiley

Mener du at den 'carbon forstærket' Asso B4.1 Factory Team, går lettere i stykker end RTR modellen ?

Durangoerne bliver alt for dyre inden man får dem RTR, og det samme med Losi 22.

Ellers mange tak for dit fine svar på mit spørgsmål smiley

• #4   10. jan 2012 B4.1 kommer standard uden Carbon uanset om du køber Factory eller RTR. Det var de gamle B4 før Neil Cregg versionen der kom med Carbon.
    Hvis du vælger RTR skal det som minimum være Brushless versionen da motor og regulator i kul motor udgaven er noget lort.
    Har i pengene til det ville jeg købe en B4.1 factory, og noget Hobbywing speedo og motor samt en digital servo fra morfart. Der er sparet på elektronikken i stort set all RTR biler.

• #5   10. jan 2012 Det er rigtigt at den nye bund på B4.1 tilsyneladent har en svaghed i fronten så den nemmere knækkede, men det kan være løst i de nye sendinger.
    For når man køber den nye bund som reservedel er der ingen problemer.

• #6   11. jan 2012 Ja specielt factory modellen og det er ikke kun bunden. Bærearme tårne osv. Jeg brækkede nærmest noget ved hver træning det samme gjorde andre med b4 og jeg er ikke den der ligger mest på hovedet, dog køre jeg ej heller pænt jeg giver gerne gas. Skal lige tilføje at jeg træner på en indendørs bane hvor der er væg kanter osv man kan ramme. En udendørs bane er nok ikke så hård ved den. Men den durango jeg køre med nu holder nærmest til alt også på indendørs bane..

Kommentér på:
Hjælp til opstart med buggy bane kørsel

Annonce