{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

meninger om strada tc som drift bil god /dårlig {{forumTopicSubject}}

hej mig og en kammerat var lige inde i byen og kigge på sådan en mavrick strada tc , da han vil købe en drift bil og den var på tilbud til 800 kr billigt synes vi jo .

men men men hvordan er den til at drifte med
skal lige sige at den ikkke er brushless men ellers rtr
bilen ser fin ud indeni vi havde karossen af og den virkede robust med metal aksler og center kadan

men er det en holdbar bil ,eller en reservedels sluger
han vil somsagt drifte med den og han gider ikke ofre penge på brushlesss så den kommer til at drifte med standart motor og tdrift dæk

men lad mig høre om i har nogen erfaringer eller meninger om denne bil

vil jo ikke ha han køber noget lort når han skal drifte med mig har selv bestilt en TA 06 pro


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meninger om strada tc som drift bil god /dårlig
  • #1   27. jan 2012 håber i har noget brugbar viden

  • #2   27. jan 2012 Er det ikke sådan der er magen til denne: http://www.rcgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=12900

  • #3   27. jan 2012 j rcdrift
    minder meget om den
    det er sådan en
    http://www.rcgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=32657
    tror bare det er et spørgsmål om at kær rc har mange navne
    i dette tilfælle


  • #4   27. jan 2012 lidt bedre billeder af undervognen
    http://rcgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38496


  • #5   27. jan 2012 Jo det er sådan en smiley

    Har haft to af dem og synes da de gjorde det meget godt, men de blev med tiden skæve, og prøvede at skifte bund, men det hjalp ikke, så tænkte jeg det var tårnene eller dæmpere. De blev skiftet, det var heller ikke det. Kunne simpelthent ikke få dem lige igen.

    Men de kan osse tåle tæsk smiley havde en til drift og til speedrun. Når de ved at blive slappe i hjulene skal du bare skifte lejer. Og husk hvis i køber en så skift de jern bøsninger ud med lejer da den køre så meget bedre efter smiley

    De forholdvis nemme at lave til drift og super gode til det, bare husk og låse differne.

    Plastikken føles godt da det er på en måde blødt men stadig stivt og holdbart.

    Eller så kan man købe det meste alu på interware.dk
    Ved ikke lige hvor meget der tilbage, da de vidst ikke bestiller mere hjem.



  • #6   27. jan 2012 okay han vil jo ikke tune den selvom jeg prøver at overbevise ham om at brushless er vejen frem men han siger at standart er fint til drift , det blir vi nok aldrig enige om men han blir vel nok træt af at ikke kunne følge med , på et tidspunkt ,

    men ja diff skal selvfølgelig låses både for og bag og så skal den ha t drift dæk på men så burde den også kunne drifte lidt han vil jo ikke være med i konkurenncer osv bare hygge på ppladsen

    og at den kan tåle lidt tæsk er sikert godt nok når man er nybegynder ,
    tror faktisk den havde lejer den vi kiggede på idag .men ellers kan de jo nemt fås til den , så at midhobby har alt i reservedele til den


  • #7   27. jan 2012 Sikkert fin bil.
    Men jeg ville købe en tt-01, de er lettere at skaffe dele til, og mon ikke også delene er billigere?
    Jeg tror de kører lige godt/skidt. smiley


  • #8   27. jan 2012 han har også overvejet en tt01 men der er ikke lige dukket den rette op for ham

    delene til den strada er nu ikke særlig dyre tror du har ret i at tt01 og den her er meget lige mht . drift evner denne her har bare end del metal dele aller rede fra ny af så det kan jo kun være en god ting ,

    og til de 800 så kan det jo næsten ikke gå alt for galt
    sad lige og så lidt videoer på youtube med den hvor den drifter det ser sku okay ud efter at det er en rtr bil , til prisen
    men det er jo op til ham hva han vil købe det skal sikkert nok virke fint , for i princippet kan enhver tc bil med 4 hjulstræk jo bruges til drift

    det er jo så op til den enkelte ejermand hva prisleje de vil gå med til
    for pris og kvalitet har det jo sjovt nok med at hænge sammen
    med andre ord jeg tror den er fin nok til pplads drift når han ikke vil smide tun på den for den std 23 t motor kan da næsten ikke ødelægge noget i bilen

    men det vil tiden jo vise , i skal ha tak for jeres meninger
    og hvis nogen har haft dårlige oplevelser med denne bil
    må i da meget gerne skrive det

    mvh john h


Kommentér på:
meninger om strada tc som drift bil god /dårlig

Annonce