{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  b4.1 FT opgraderinger!
  • #1   29. feb 2012 Hej Steffen,
    Jeg kører en magen til. Jeg er absolut rookie indenfor 1/10 bl.
    Jeg købte en + 8 mm carbon bund - og jeg kan tydelig mærke forskel. Jeg synes den er lidt nemmere at styre. Har kun prøvet den på indendørs tæppebane.
    Men ellers er et komplet sæt forskellige fjedre for/bag samt noget 20 - 25 - 30 støddæmperolie noget nær et must, sammen med nr. 2 støddæmper stempler. Og så er der jo Schuemacher Yellow pin bagdæk og ditto stagger fordæk - igen til indendørs tæpper.
    Kan du ikke linke mig det gear diff du har købt ?. Jeg synes nu ellers at det standard kuglediff virker som det skal - men Hell - what do i know smiley
    Med venlig hilsen
    Niels


  • #2   29. feb 2012 Gode ting du nævner Niels, men jeg har alle de nævnte dele pånær + 8 mm carbon bund, måske det var en mulighed smiley

    Gear diff'et er bare dem fra assos sc10, men det kan fåes bla. her: http://www.apexmodels.com/gbu0-prodshow/AS9827.html

    Flere råd modtages meget gerne!


  • #3   29. feb 2012 Ja +8mm chassis er super. Proline og Jcontepts laver body's til den.

    Fjedre og pistons er et must til opsætninger hvis du ikke har det.
    Extra spurgear. Jconcepts laver nogle fede silent spur.

    Ellers er den jo super std.
    Hvis du kører meget på tæppe eller Astro er der Centro C4.1 kittet. Men er bare møg dyrt.



  • #4   1. mar 2012 Det nævnte body har jeg også samt fuld fjedre sæt. Det lader til at jeg har næsten alt hvad jeg skal bruge. Næste del må være et nyt chassis og engang når jeg starter op på løb, så kan jeg jo overveje Centro kittet smiley

    Tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
b4.1 FT opgraderinger!

Annonce