{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slash RTR short course - godt valg hjælp.
  • john N
    john N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 59
    #2   12. mar 2012 Nu er der garanteret nogle der ved meget mere, end mig, om hvad der på sigt, kan komme ud af en slash ved ombygning - men jeg kan godt give dig råd vedr. køb:

    Den børstede 2wd med Titan-motor føles ret hurtigt langsom - når man lige får øvet sig lidt. Den mangler sgu power.

    Du skal kun give det, der svarer til ca. 600 kr., mere for brushless-udgaven (Vxl).

    Dog har jeg ret dårlige erfaringer med holdbarheden på Vxl3s-esc'en og Vel3500-motoren. Det går sgu for nemt i stykker - men måske er der nogen der er har været heldige med det.

    Så:
    Hvis du vil have brushless-power så kan du altså for 600,- mere få det. Alternativet er, at købe den med Titan-motoren - hive esc og motoren ud og sætte noget andet ind. Du kan sikkert godt købe noget andet udenlands til den pris (600,-).

    Støddæmper-olien er for tynd - det har været sådan i de tre slash'er jeg har købt. Det betyder, at de ryger for let i bund (selv med afstandsstykker i)- men man kan da starte op med fabriksolien.

    Jeg synes det er et godt valg, at gå efter 2wd - den er mere simpel og der er færre ting der kan gå i stykker. Jeg har selv været uheldig med en 4wd - sten i kardan-tunnel med ødelæggelse til følge o.s.v..


  • #3   12. mar 2012 fortrækker 2wd, har fat rc for et par år siden.. og der var 4wd slu alt for nemt at styre. 2wd kan man drifte med hvis det sku være det. mere udfordrende.

    og vil meget gerne have fart over feltet.

    altså sandy jeg skal købe det nederste link?


  • #4   12. mar 2012 søger også en hvor man kan opgradere bilen med alu. for at gøre den markant mere holdbar.

  • john N
    john N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 59
    #5   12. mar 2012 Ja køb den børsteløse.


  • #6   12. mar 2012 g'r jeg sku det, når jeg engang har solgt min ps3..

  • #7   13. mar 2012 Jep. Børsteløs. Og så lidt RPM plastik til bærearme og alu styrespindler og uprights for og bag. Så spiller det.

  • #8   13. mar 2012 Hvis du vil gave en ordenligt sv skal det enten være sc10 ed eller en losi scte. Lige gyldig hvor mange penge du smider efter en slash så bliver det aldrig en ordenligt racer. Check mine videoer der kan du se hvordan n sc skal køre

  • john N
    john N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 59
    #9   13. mar 2012 Jo en slash er en rigtig sc-racer.

    Det er muligt, at der er andre der er bedre på en bane - men opsætning af undervogn og el og chaufføren spiller en rigtig stor rolle - så man kan komme langt med en slash ved at få den sat rigtigt op.


Kommentér på:
slash RTR short course - godt valg hjælp.

Annonce