{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Off-road EL 1:16, 1:10, 1:8 ? {{forumTopicSubject}}

Ja er godt nok gået i tænke boxen vil jeg indrømme..

Går og drømmer om noget offroad, EL, men ved virkelig ikke hvor jeg skal hen af smiley

Har haft lidt forskelligt:
Savage XL (væltepeter)
Firestorm 10T (Nitro, sjov nok bil, men for lidt power.)
Tamiya TRF501X (Også en sjov bil, dog ikke egnet til bashing smiley )
Traxxas Nitro-sport 1.5 (for langsom)
Nanda BD8R (tung bil, men sjov)

Men søger noget som har meget fun-factor, holdbar, skal kunne køre bakker, græs, grus bla bla bla. Og ikke så meget væltepeter som en savage smiley

Monster, SC, buggy, truggy ja ved ikke hvilken type, mærke og model smiley

Det skal være en bil der kan holde til noget smiley

Har jeg overset nogen i farten, som kunne være værd at kigge på? Dog skal det ikke være en bil der koster 1 mia.

Håber vi kan få gang i en god diskussion


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Off-road EL 1:16, 1:10, 1:8 ?
Kommentér på:
Off-road EL 1:16, 1:10, 1:8 ?

Annonce