{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godkender nr og afviser den anden
  • #1   17. jul 2005 Gik lige koks i overskriften... Der skulle stå:
    Godkender den ene og afviser den anden??

• #2   17. jul 2005 Tjah.. godt spørgsmål, der er jo masser af billeder og go' info... Du har i hvert fald mine velkomst point.

• #3   17. jul 2005 Mange tak for det:)

• #4   17. jul 2005 Du har helt ret emil. Jeg er også på sg og der er de da helt tossede i hovederne

• #5   17. jul 2005 Ellers nogle fine biler du har, Kenny. Kan se din focus er samme model som min mercer, det er sq en sjov lille vogn.. ;o) Specielt hvis man piller kardanakslen ud..

• #6   17. jul 2005 Hvorfor skulle de små micro biler ind? for mit vedkommende syntes jeg ikke de er så sjove at se på og hellere ikke at køre med.

Jeg fik en gang 2 med i en handel og godt jeg ikke have gider penge for dem, de er jo ikke sådan noget værd.

Jeg syntes ikke rigtig det er Rc, men det kommer jo an på hvorfor men definere Rc, nogle siger alt der erfjernstyret er velkommende, måske rigtig nok, men jeg syntes at de skal have noget relavans for at komme herind.

• #7   17. jul 2005 Spasser...

Selvfølgelig er micro biler også RC selv om de er små og ikke kører særlig hurtigt.

• #8   18. jul 2005 Jeg må jo give ret i at det må være en fejl,,,,,,,,, at den ene slap ind.

Og jeg kan måske afklare lidt om hvorfor der er nogen der synes at andre er syge i hovedet m.m.

Der er nogen der opfatter dette galleri for et sted for alle fjernstyrede enheder ( bil, båd og fly ),, og så er der nogen der skelner imellem om det er hobby rc eller legetøj, det er selvf. ærgeligt at der skal være uoverensstemmelser imellem folks opfattelse når det kan give så meget balade, med udfordringer, indstemmelser og karaktere.
    Jeg har selv foruden dem i min profil en Nikko buggy, en toyota supra et eller andet og 3 micro biler som dine. Og jeg vil ikke lægge dem på galleriet for jeg mener at det er for hobby RC.

Jeg håber ikke at jeg har fornærmet nogen men bare afklaret nogle uoverensstemmelser.

• #9   18. jul 2005 Det kan da være lige meget om det er hobby eller legetøjs RC man har... Alle med RC bil, båd fly eller hvad fanden man vælger burde have adgang til galleriet men det har de åbenbart ikke!?

• #10   18. jul 2005 Jeg ønsker ikke at starte en diskusion jeg har lært at acceptere at det er med forskellige forudsætninger og baggrunde at folk kommer her.. og det er jo ok, for som det tidligere er nævnt RC = fjernstyret.

Proxie P:
    For dem der skælner mellem legetøj og hobby, vil det svare til at der på bilgalleriet kommer biler som min søns 12V Perego jeep, og gocar og fjernstyret biler med.
    Og at der på mc galleriet kommer fjernstyrede mcér, pocket bikes og knallert 45 choppere.
    '
    Men i begge tilfælde er det nemmere at at trække en streg for der er en lovgivning om køretøjer der kræver nummerplader.
    Det er der jo ikke inden for RC, her er det folk selv der vurdere og vurderingen er forskellig.

• #11   18. jul 2005 Som tidligere nævnt prøver jeg blot at forklare hvorfor folk bliver sure på hinnanden så nemt.

• #12   18. jul 2005 Ja men der er stadig ingen grund til at afvise micro biler.
    Jeg må indrømme at microbilerne ikke lige frem er min kop te men jeg stemmer dem da ind alligevel og dem der kommer ind undgår jeg bare for så vidt muligt.
    Hvorfor kan andre ikke finde ud af det??
    Det er iorden at hade dem, men accepter i det mindste at de er her.

• #13   18. jul 2005 Som jeg skrev har jeg accepteret at de er her, og stemmer som regel bare ikke på dem men lader andre om det.

• #14   18. jul 2005 Man kan så lige pointere at hvis man vover at stemme middel eller under på en anden bil, Micro, HBX, Nikko eller andre der kan købes i bilka, toys´r´us og fætter BR for under 500,- så bliver man sablet ned at 100 unge mennesker der bliver sure på en og derfor stemmer uden probationer på ens RC og sviner en til i de verse forums, og der sku ingen der kan benægte at hvis en Savage 21 kan få middel fordi der er en anden Savage 25 med bedre billeder der skal høj fordi man lige har givet ekstra høj til en Savage SS46 med ekstra gejl og costum paint, så kan en standart HBX altså som max få karakteren lav. som så ligger lige under den først nævnte Savage 21

• #15   18. jul 2005 Det er vel en smagssag som med alt andet..

Desuden er jeg også ved at være træt af alle de savage der kommer ind. De var fede i starten men der er jo tusindvis efter hånden så de er begyndt at hænge mig langt ud af halsen. Det skal så nævnes at det er en okay truck men foretrækker nok hvilken som helst anden MT.

Og hvad angår stemmer har jeg ikke rigtig givet nogle siden det nye pointsystem er blevet lavet fordi jeg ikke gider høre på folks pis om de lave karakter jeg synes at deres biler fortjener.

• #16   18. jul 2005 Korrekt: individuel smag og vurdering, derfor er der forskæld på hvad folk stemmer og hvem der bliver afvist og hvem der kommer ind, det kommer an på hvem der er online når man søger om at komme ind.

• #17   18. jul 2005 Ja og det er for lamt...

• #18   18. jul 2005 Hvis du synes der er mange Savages, så se dog hvor mange QD 206'ere der er her inde... De hænger ihvertfald mig langt ud af halsen, om du vil smiley

Men Mini-T, det er noget der rykker... Over såvel som under vand smiley

Kommentér på:
Godkender nr og afviser den anden

Annonce