{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

morfar får snart nye fælge til onroad og drift , {{forumTopicSubject}}

hej rcg .da b2b jo er død .og de havde mange fede fælge .(synes jeg ) blev jeg da lidt trist da de lukkede . men da han ikke var til at handle med alligvel . er det sikkert godt ...

men synes det er træls at hvis man skal have nogen rigtig fede fælge så skal man til japan og hente dem . ihvertfald til drift .

synes generalt fælg udvalget i danmark er dårligt .
så tog sagen i egen hånd for at se om jeg ku få nogen fede fælge på det danske markede
og skrev derfor til morfars.dk

følgene er en kopi af hhv .min mail til morfar og deres svar .

Apr 01 16:43 (CEST
hej morfar crew . synes det er en fin butik i har .har altid fået super service og bruger jer gerne igen .

men synes ærlig talt at jeres fælg udvalg er meget smalt til os der godt kan lide at gejle onroad biler og drifte .. måse sku i overveje at udvide jeres sortiment med fælge fra
fks surging , spice , streetjam ,yokomo ,.og flere fra hpi

for vi er mange der gerne vil have alt det lækre fra japan af ,men gider ikke bøvle med told osv .
link som

http://www.rc-race-and-drift-japan.com/index.php?main_page=index&cPath=91

og

http://www.genkidoridori.com/index.php?main_page=index&zenid=401c59a2d11987f9bead886b467c97d0

blir smidt rundt på rcgalleri.dk og andre steder i rc hobby verdenen
og kan da godt se hvorfor de har så mange lækre stumper .lige til drift og onroad , som ikke kan fås i eu
synes da i skal være de første til at have nogen af deres produkter .det vil sikkert stoppe nogen af alle dem der selv bestiller hjem fra
udlandet .og istedet smide pengene i danmark som jo er en god ting .

ved ikke om der er grundlag for det men det var bare noget vi var et par der snakkede om

ellers bare keep up the good work . det er en fin butik i har men synes vi skal ha de fede sager i dk også
mvh john herbst

og de svarede ..

Apr 02 16:04 (CEST

Hej John,

Tak for inputtet - vi checker siderne og ser om der er noget vi kan få fingre i.

Vi har lige bestilt 20 nye hjulsæt fra en spændende leverandør. Der går ca. 4-6 uger inden de er her - der vil være mange nyheder imellem.

/Kim
Morfars.dk


så der kommer ihvertfald 20 nye sæt . og så håber jeg de ,får noget af det fede hjem fra japan .

mvh john . sorry for meget tekst


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  morfar får snart nye fælge til onroad og drift ,
Kommentér på:
morfar får snart nye fælge til onroad og drift ,

Annonce