{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt køb eller hva ?
  • #1   21. maj 2012 Man høre meget dårligt og meget godt om denne model, men jeg vil mene at hvis den bare skal bruges til "bash" så er det en udemærket bil smiley

    Mvh. Nikolaj T


  • #2   21. maj 2012 Det er en ganske VILD bil ab fabrikken. Du vil blive meget overrasket over acc og topfarten!!

    SÅ jeg vil anbefale en MEGET stor græsplæne til du/ungerne kender bilen

    Held og lykke ;o)


  • bjørn b
    bjørn b Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #3   21. maj 2012 ok hva er dårlig ved den, at den ikke kan holde eller hva

  • #4   21. maj 2012 Har ikke selv prøvet den men set mange vidioer osv. med den. og flere mener at det er en dårlig bil (men tror bare de mener til banekørsel) Den skulle være god nok smiley

    - Lars N, Bilen kan trimmes ned så topfarten ikke er så høj.

    Mvh
    Nikolaj T


  • bjørn b
    bjørn b Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #5   21. maj 2012 ok tak skal i have..

  • #6   21. maj 2012 Det er en fin bil hvis det er til hygge kørsel . Servoen holder ikke så det er nok det første du skal tænke på at skifte pris 299 hos morfars . bærearme forand er et meget svat pungt men ellers en fin bil har 3 af dem .

  • #7   21. maj 2012 Den holder dårligt sammenlignet med de fleste andre offroadere.
    Da jeg var med til at teste en, der røg der en bære arm så let som ingen ting og siden hen andre stumper. Uden den overhovedet blev bashet.
    Rustler eller mini revo/summit


  • #9   21. maj 2012 Min Datter og jeg er tilfredse med vores . Så hvis man ikke behandler den som et svin !! er de rimelig billige at holde kørende og ja det er en god ide at bytte servoen som noget af det første !!

  • #11   22. maj 2012 Lige den bil er noget af det dårligste og dyreste man kan finde.
    Det er lige før jeg heller vil købe en bil i Netto.

    Kig efter noget traxxas e-revo
    Det vil i få meget mere ud af.


  • #12   22. maj 2012 Hej Bjørn

    Start evt. med en brugt, her er en til en rimelig pris:
    http://www.rcgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=87329

    Venlig hilsen Claus


  • #14   22. maj 2012 Haiboxing produkter er folk vist generelt temmelig uenige om. Jeg har selv en brushless rocket som jeg er glad for for. Den er sjovt og kører supergodt, men kører du ind i et eller andet med fulde hørm, så går den rigtig meget i stykker smiley De ting jeg har udsat min Traxxas bil for, ville have pulveriseret en HBX (tror jeg).
    Når det er sagt er det stadig en god og sjov bil, hvis du ikke køre alt for hårdt ind i noget smiley

    Måske egner HBX produkter sig bedst som brushed. Så slår de sig ikke så meget ved uheld, som hvis de var brushless.

    Men du får plenty af reservedele til dem, så uanset hvad du vælger får du sikkert en masse sjov i haven (bare du ikke har for langt til en sparepart-butik)


  • tau n
    tau n Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 113
    #15   22. maj 2012 Det er sgu etfint nok køb. Jeg har pulveriseret flere tamiyaer og kyoshoer ved mindre uheld end ved stealthen. Og så kan du altså få cirka en millliard reservedele til den uden det overstiger prisen på en traxxas!!!

Kommentér på:
godt køb eller hva ?

Annonce