{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
196 visninger | Oprettet:

IGOR C {{forumTopicSubject}}

CITAT:

7 til dig

smid lige en stemm???:-)

hmmmm

du hr kopieret [Smed lige en stemme???:-)] og sendt det til alle dem der har lavet ney indlæg om deres biler.. hvad med at i stedet få dig en ordenlig bil og skore fede stemmer ved det.. istedet for at dele 7'øtaller ud til hørje og venstre. og håbe på at de får 7 fre de samme..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IGOR C
  • #1   14. jun 2004 nok fordi jeg har solgt min og har ingen grund til at reklamere ofr anres bil.. men det er stadig LAME det han og mange andre gør..
    at give 7'taller ud for at selv få 7 'taller er LAME.. og hvis du kigger hvor mange der har fået 7 af hame.. jeg tror faktis du vil blive overrasket.

• #2   14. jun 2004 og da jeg havde bil havde jeg ikke oprettet.. for jeg kan ike se at andre skal syntes om min bil.. jeg stylede og gjorde det ved den jeg havde lyst til.

• #3   14. jun 2004 elmo som du siger HAR du HAFT en bil her inde... men du har nok slettet den fordi at du ikke kunne have at folk ikke kunne lide din bil..... tag dog en slapper lad da folk gøre som de har lyst til hvorfor er du så interreseret i hvad folk giver hinandens biler....

Kommentér på:
IGOR C

Annonce