{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Integy? Virkelig ringe?
  • #1   25. jun 2012 Jeg har smidt en del på en af mine Savage og det holder kanon jeg har ikke haft problemer med noget af det efter min mening laver de nogle fede ting
    Her kan du se lidt af hvad der er på den http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/diverse_rc/19174-til_annonce

• #3   25. jun 2012 integy bruger noget lidt billiger alu end andre producenter derfor folk skriver dårligt om deres produkter men der er jo også den fine grænse mellem til pas med alu også alt for meget alu.. alu skal bruges de rigtige steder som kommer ud for mere belastning som dæmpere tårne hubs..

• #4   25. jun 2012 Jeg sværger til deres alu gearkasse til rustler

• #5   25. jun 2012 Har kørt med integy msr4 alu dæmpere på E-maxx meget længe, de har aldrig fejlet!
    Men har så også prøvet både bulkheads og støddæmpere fra integy, og det kunne bøjes altsammen (og blev det) har nu alu bulkheads fra andre firma`er og de har aldrig svigtet mig

• #6   25. jun 2012 hvis du kan det Kristian l så må vi andre også gøre det for du er jo ikke helt rask smiley

• #7   25. jun 2012 Jeg har ihvertfald smidt alt for meget power igennem den gearkasse uden problemer smiley

• #8   25. jun 2012 Forskellen på Integy og feks. FLM er at Integy laver deres dele af sammenpresset Alu, og FLM laves af et helt stykke alu. Dette var i hvert tilfældet tidligere, og Integys nyere dele er det samme ved jeg ikke, og det bliver ikke min pengepung der checker om det er blevet bedre ;o)

• #9   25. jun 2012 Ok, uden af bande..sågar man behandler sin enhed nænsomt, er alu ik nødvendigt. men tæsker du den, så er det godt at udstyre den med alu og carbonfiber visse steder, dog ikke alle steder. Integy og strc ligger literært på hver sin side af gaden i CA, men sjovt nok er integy dele ikke ikke i samme klasse som STRC, der er forskel i delene, og STRC er helt klart at foretrække. Der er udbud både i bras (integy), og det der er bedre end bras (STRC). De ehar samme alu legering, og shinyness aka "bling" men det bløde alu er simpelthen for skørt, flekser ikke meget, og blir hurtigt metaltræt't. Selv Integy's dødpopulære rear hubs er ikke produceret ok, de bruger bøsninger, de er for smalle, og kan gi bukkede hinge pins.(Der er bedre måder at få en justerbar camber bagtil. GPM biver der heller ikke altid snakket godt om, men IMO er GPM mindst ligeså god 'kvalitet' som Integy og STRC, tihvertifald bedre end Integy. GPM er så bare ikke patriotisk..

Integy MSR9 piggyback støddæmpere er lige til at lukke op og skide i. De ser godt ud, yes. Det er i praksis emulsionsstøddæmpere, (men ik ifølge integy) de bruger nogle tåbelige skum<luft> indlæg som går itu med tiden, og ikke giver volumenkompensation som de skal. De mangler justeringsskrue og fjeder i piggyback delen. De lækker som bare fanden, fra oven og fra neden, og deres pakninger er intet værd. Piggyback generelt virker ikke ret godt små rc enheder, det er kun 'for show', og de gir ekstra vægt i form af alu og olie. Medmindre man kigger efter gmade ((link fjernet) eller C2shocks, RealShocks etc.

deres fine alu-gevind er generelt belastende, bliver fyldt med støv og sand og er svært at justere fjeder/rebound. fjederne i sig selv er (begge farver) alt for svage. Ifølge Integy's anvisninger er olie wt20 rigeligt, og de siger at kører stemplerne for stramt, skal man slibe stemplerne "tyndere". Næppe..man skal slibe diameteren en smule, SÅ kører de bedre. Ifølge Integy vil skumproppen suge noget olie, så det siger sig selv den skumdims er ret tåbelig.

Hvis Integy - så kun flade ting, såsom motor mounts, eller gearbox. som Chris siger, men ok en gearbox, er vel ligemeget m den kommer fra integy, gpm, flm, so on.

Integy er super til at tage bling-bling billeder, i hvert fald hvis det er sin søster eller farmor man skal vise det til, for kendere, så er Integy bare SUK!

det korte svar: "Ja helt klart!"

Kommentér på:
Integy? Virkelig ringe?

Annonce