{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

lastbil {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg er på jagt efter min første lastbil men ved ikke hvad for en jeg skal købe har kigget lidt på dem her

(link fjernet)

(link fjernet)

men har ikke en skid forstand på dem er det nogen der er noget ved eller er der andre mærker der vil være bedre for sådan en noob som mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lastbil
  • #2   25. aug 2012 : smiley :

    ved ikke helt hvad planen er endnu men kunne forstille mig at jeg skulle køre noget jord/blokvogn med den en som sagt er total noob og ved jo heller ikke om det er noget der fanger min interesse


  • #3   25. aug 2012 ja der er jo rigtig mange muligheder og mange prisklasser i denne her hobby ... hvis du er i tvivl om det er noget som fanger din interesse ville jeg helt klart søge lidt info her og måske starte med at købe noget brugt ... men hobbyen er rigtig dejlig og vi er da også ved at have nogle baner rundt om i landet ...

    (link fjernet)



  • #4   25. aug 2012 kjeld l

    har sat i kigget lidt derinde og har da også en rimlig stor interesse for lastbiler men er sku lidt i tvil om det hurtig bliver for kedeligt

    mvh. Brian

    p.s Nu kan jo se at de er ved at åbne en bane i sejling og det er jo ikke så langt fra hvor jeg bor ved ikke om det et sådanne steder og om du ved hvor tidt de køre der


  • #5   26. aug 2012 jamen det bliver kun kedelig hvis man skal køre hjemme på sturegulvet elelr i haven med sig selv.... så du mp ud i klubberne til de træf der er på deres baner og ude omkring i dk. ja det er korrekt der er ved at blive lavet en bane i sejling...
    jeg er med i banen og vi er stadig i bygge fasen men er snart klart til vores første træf, du kunne jo følge med i tråden på rctruckforum go så evt. komme ud og besøge os ... er ret sikker på der vil blive arbejdet derude næste weekend ...

    kjeld


  • #6   26. aug 2012 kjeld l

    takker for svaret vil jeg da lige holde øje med


Kommentér på:
lastbil

Annonce