{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Drift/onroad. udvid selv Bil vs Dyre biler {{forumTopicSubject}}

vidste ikke hvordan man skulle formulere det kort.

jeg ville høre om det kan svare sig at købe en relativ billig EL bil 1k til 2k og selv udbygge, ville den bil du forhåbentligt forslår så matche de invisterede penge ?

jeg synes det kunne være sjovt at bygge lidt selv men jeg gider heller ikke smide penge ud af vinduet.
derfor tænker jeg De fleste RC biler for man ikke så meget for brugt, så hvis jeg smider 2k i en bil og forbedrer den for 2k står jeg til 4k
og der kan man sikkert allerede få en 8k bil til 4k fordi den er brugt ?

det jo ikke sjovt at bruge meget tid og glæde sig over den er færdig for derefter at finde ud af den er skod i forhold til de andre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drift/onroad. udvid selv Bil vs Dyre biler
  • #1   28. aug 2012 damn det er svært at formulere kan godt se man ikke få 4k kan få 8k bil ved selvbyg, kun ved brugt køb. jeg mente hvis jeg købte en brugt bil og opgrderede den, ville den kunne følge med de dyrere biler iforhold til invistering

• #2   28. aug 2012 kan lige fortælle dig at hvis det er til drift er der altså en der var rimeligt godt med sidste år med en tamiya TT-01 op i mod alle de dyre TRF'er og Xray og sådan...

for det meste er det ikke en bil der vinder et ræs det er ham der styre den smiley

• #3   28. aug 2012 at kører med rc biler er tilsætning det er ikke en invistering

• #4   28. aug 2012 hvis jeg bruger 4k af mine penge og finde ud af det er noget møg, bliver jeg nød til at sælge det til ca 2500kr og så købe en ny bil på den måde ment så ALT for dyrt hvis man kan undgå det

• #5   28. aug 2012 jeg vil sige at du skal gå ud og købe en dyre bil.(hvis du har til det) har selv køret med TT-01 og bruget mange penge på den og fik ikke noget godt ud af (kun at den så godt ud) men det er også kan min mening smiley

• #6   28. aug 2012 jeg kunne godt betale noget dyrere, men jeg synes bare det kunne være sjovere hvis man kunne opgrdere lidt af gangen som nanda sniper. men hvis jeg for mere bil ved at købe brugt eller nyt er det jo spild af tid og penge da jeg ikke svømmer i dem "desværre" smiley

• #7   28. aug 2012 så vil jeg købe noget dyre brugt. jeg har kun købet brugt bil. og det gøre jeg også næste gang jeg skal hade ny bil. for man får meget for penge nå man købe brugt.
    skal den stå som RTR eller har du El til og lægge til den. for hvis du har El til den, så er sådan en som den har at godt valg.

http://www.rcgalleri.dk/marked/rc-enhed/88345-bil_tamiya_trf416x__lipobund

• #8   29. aug 2012 køb en god bil brugt??og sælg den til næsten det samme du købte den for?

• #9   29. aug 2012 Køb en bedre, men billig kulbiber bil, ala TRFérne, Xray medmere og brug istedet pengende på motorsæt, spæret diff, batterier, fede fælge med gode dæk og ikke mindst et lækkert karosse. -det er det der gør den lækker, samt en ordnelig (brugt er helt fint) kulfiberbil.

• #10   29. aug 2012 Det er som Team Monster... siger, at det også kommer an på ham der styrer biler ;o) Alle kan lærer at drifte, om så det er med HBX, Sniper, TT01 eller anden rc bil, dyr som billig. -Det er mere levetiden $ er = med ;o)

• #11   29. aug 2012 ja der skal gerne være lang levetid på den, og jeg vil gerne have bilen er vandtæt og også kan bruges til normal onroad kørsel. og jo kan godt se det kommer an på hvem der styrer den, så derfor skal det nok være en bil der kan det meste selv smiley

• #12   29. aug 2012 Købte min "første" rc bil brugt her.

Det var en trf 415 uden el, nok den bil jeg har været allermest glad for til 800.

Og går ud fra du har batterier og lader, sender/modtager.

Hvis du gør et fornuftigt køb så behøver det ikke være så dyrt igen.

• #13   31. aug 2012 Har lige solgt min 415 MSX MRE, med en ordentlig spandfuld dele med til for 1800 kr incl. karosse og servo, og den står som mildest talt ny, dem der har set den ved hvad jeg snakker om.
    Så NEJ det kan ikke betale sig med en Sniper eller TT-01 og så opgrader dem, det er kun vejen til en endnu mere tom pung, og du får ikke en bedre bil ud af det. smiley

• #14   1. sep 2012 jeg overvejer at bytte sælge min bil, da området ikke er så egnet som håbet, hvis jeg vil have noget kram EL (brugt) som man selv kan udbygge lave om forbedre og gøre pænere osv til drift og normal onroad hvad skal jeg så tage ?

jeg vil gerne have noget der har muligheder for konkurence kørsel på ok plan,(aner ikke hvad der er af mesterskaber) men man selv skal bygge den om til det. håber det giver mening

Kommentér på:
Drift/onroad. udvid selv Bil vs Dyre biler

Annonce