{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
174 visninger | Oprettet:

Nielson
Nielson
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 31

Bundpladen til inferno mp777-special-1 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige bygget en inferno mp777 special 1. Har kørt 6 tanke, altså har kun lige kørt den lidt til- Jeg har lagt mærke til at der hvor bag og for "deferentialerne" sidder, der bliver den slidt lynhurtigt. Altså i den lille bue der stikker ned. Der kan´ikke gå lang tid før der er hul. Det er sku godt nok skod. Er der andre der har nogen erfaringer med det???
Jeg overvejer at klistre noget epoxy-lim på der så den slidder det først.
Jeg syns det er skræmmende latterligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bundpladen til inferno mp777-special-1
  • #1   29. jul 2005 Du burde kunne være helt roligt. Det er normalt at de bliver meget ridsede, men de bliver ikke slidt igennem.

Hvad har du kørt på ?

• Nielson
    Nielson Tilmeldt:
    jul 2005

#2   30. jul 2005 Kører på asfalt. og engang imellem skråt ned over en kantsten.. Har hævet den max, med de der plast stykker man sætter på dæmperne.. bruger 400 olie.. Hvis jeg slipper bilen fra 1 meters højde så klapper den totalt i jorden med bundpladen. er det os normalt. Jeg syns at de tar nogen store hop på den der film de viser på deres side...

• #3   30. jul 2005 Det er normalt. Det er derfor de er så stærke, netop fordi bundpladen tager slagene.

• Nielson
    Nielson Tilmeldt:
    jul 2005

#4   30. jul 2005 Hvis den bare kører og bremser pænt på lige asfaldt sker der ikke noget.. men jeg er kommet til at køre skråt ned over en kantsten nogen gange, og de der buler der stikker ud i bunden er jo så helvedes udsat. Og hvis der går hul, så ryger deferentialet jo også.. eller ihvertfald, så er det ikke så godt..

• Nielson
    Nielson Tilmeldt:
    jul 2005

#5   30. jul 2005 OK.. COOL
    Jeg er bare nervøs for at der skal gå hul, efter som aluminium er så blødt.

• Nielson
    Nielson Tilmeldt:
    jul 2005

#6   30. jul 2005 Hvis den får et hårdt stød, lige der på den foreste, hvilket jo er sandsynligt da den stikker ud, så kan deferentialet jo ikke dreje rundt..

• #7   30. jul 2005 bliver du ved med at køre asfalt bilver den slidt igennem på NO TIME!!!! jeg ved ikke hvorfor alle de andre siger det nok skal holde for det gør det bestemt ikke min kammaret gjorde samme nummer med min og i løbet at 2-3 litter var der hul ind til diffet.... og både diff og bundplade skulle skiftes. jeg anbefaler du begynder og køre på jord det er tråds alt det den er lavet til.....

• #8   30. jul 2005 Der må være noget galt med affjedringen så, for det er jo ligesom ikke meningen at bundpladen rører jorden når man kører på flad asfaldt.

• Nielson
    Nielson Tilmeldt:
    jul 2005

#9   30. jul 2005 ´Jeg bor i byen så der er kun asfalt lige her omkring, men klart.. jeg må ud på noget jord.
    Jeg har lige taget sådan noget filt som man normalt klistrer under stolben og sådan noget, med lim på bagsiden.. Det kan fås som en plade man selv klipper i.. Det er i sin tid købt i jydsk sengetøjslager.... og klistret et stort stykke ind over de 2 buler der.. så skifter jeg det sku hver gang det er ved at blive slidt..
    Ellers så må 5 lag gaffa tape også kunne hjælpe lidt.
    det tar jo kun et øjeblik at skifte det!!!
    men KONG A, du må ha ret for jeg kan se at det bliver slidt.. der er noget dybe ridser i mine 2.. : (
    Ja du har jo prøvet det... hehe..

Hvad kostede så en ny bundplade?
    Jeg har set en i titanium til 1995 kr. men den var tung af helvede til, så det kan sku ikke være rigtigt titanium, og det bliver jo også slidt..

OFFROAD!!!!!!!!!!!!

• Nielson
    Nielson Tilmeldt:
    jul 2005

#10   30. jul 2005 Bundpladen rør bestemt ikke jorden.. Det er kun fordi jeg lige harv kørt skråt ned over en kantsten et par gang. og så over en kantsten, men som har en bakke op.. altså ikke en skarp kantsten.. sådan en kender i nok..
    Den er hævet max...
    Jeg skal bare ud på noget jord.. ikk så meget der.
    Og den er slet ikke tæt på at være slidt igennem, men hvis jeg fortsatte sådan, så ville der ikk gå mange dage...

Kommentér på:
Bundpladen til inferno mp777-special-1

Annonce