{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6 akustikpaneler 2.800 kr.
  • Der skal hænges to lamper oppe 700 kr.
  • Opsætning af haveskur, købt som “ byggesæt” i Jem og fix. 3.500 kr.
  • Rengøring 1.400 kr.
  • Udskift af ventil og filter til vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hobby messe
  • #1   4. nov 2012 Det har altid været mest tog der er på Valby messen.

Jeg skal ikke kunne svare for butikkerne.
    Men hvad jeg kender til. Så har de "andre rc butikker" rigtig travlt, og har ikke tiden til også at tage ud til messer.
    Det kræver rigtig meget arbejde at sætte en stand op, have rigtig mange vare med, og personale til at betjene personerne.
    Så nok derfor prointer de anderledes.

• #2   4. nov 2012 For ikke at tale om at det nok ikke er gratis for forhandlere at stille op...

• #4   4. nov 2012 Morfars var på messe i bella i denne weekend... smiley

• #5   4. nov 2012 kim p - jeg kan godt se, at det tager tid med at sætte stand op osv. Jeg synes bare det så ud som TC hobby fik solgt en hel masse - masser af mennesker ved deres stand og jeg så en masse folk slæbe rundt på kasser med biler, hellikoptere osv,

Men som du siger,så har de andre prioteter og det kan nok ikke betale sig for dem at være der

• #6   4. nov 2012 F.eks. Holte har jo åben om lørdagen, hvor der er masser mennesker i butikken.
    Så hvis de også skulle være til messen. Så skal der jo også personale til dette.
    Og der går jo en masse tid med klargøring/pakning til sådan messe.
    Så tror dette må være grunden til at mange RC biler butikker ikke stiler op.

• #7   4. nov 2012 Jep kim p og lønninger er jo noget der batter i budgettet så jeg kan se det ville være dyrt for dem at være begge steder

• #8   4. nov 2012 Var også på hobby messe sidste år og var meget skuffet...
    Alt for lidt rc biler...
    Gad ikke messen i år...

De kunne lige så godt kalde messen for "tog og tilbehør messe"

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 117
    #9   4. nov 2012 RC Kongen var også tilstede på Hobbymessen!

• #10   4. nov 2012 Der var lidt mere RC i år end sidste år, men ellers så har det altså gået stødt ned af bakke de sidste 4-5 år med mængden af RC til den messe.
    Men rigtig fint at både TC Hobby og RC Kongen var til stede i år smiley

• #12   5. nov 2012 Ja jeg syndes også der var alt for lidt RC til den messe, og det er jeg ikke ene om at mene.
    Storkøbenhavns kravler fik sidste år en stand på 27m2, og vi ville gerne ha´ 35m2 i år.
    Vi fik 50m2 smiley
    I de to dage vi stod der, har vi ikke hørt et eneste negativt ord fra ledelsen eller de andre udstillere.
    Borde, stole og el (240V) var stillet frem til os da vi kom om fredagen og stillede bane op.
    Da vi pakkede sammen, kørte de borde og stole væk for os.
    Så de er åbenbart glade for os smiley

• #13   5. nov 2012 Men altså, det er jo o gså togdillen folk der står bag arrangementet, og de har slagtet deres RC aktiviteter for snart længe siden... smiley

• #14   5. nov 2012 har været inde på messen i 4-5 år i træk, men er stoppet med det. Alt for mange tog og alt for lidt rc.
    prøvede ellers at stable noget 1:5 race på benene ude bagved på pladsen, men det løb ud i sandet da ic som sidste largscale forhandler sprang fra grundet alt for lidt salg. Der er mange derude for at kigge, men ikke nok der har penge med til at handle for. Så derfor er der mange af rc-butikkerne der har valgt messen fra.... desværre, for Lars (togdillen) har gjort meget for at stable messen på benene.
    Men nu mangler han noget reklame... for en del år siden var QXL også med både som sponsor og udstiller... der var der virkelig run på... nu er det blevet en togmesse. Synd... derfor udstiller jeg heller ikke mere mine både derude.

• #16   7. nov 2012 ja det kan du til sin vis have ret i... men ved at forhandlerne betaler en del for deres stande samt omkostninger til opsætning og nedtagning og personale. Så de regner med og håber på at de også får noget salg. lidt ligesom bil og bådmesser. Der kender jeg en del sælgere fra og ved at de forventer også salg ved messerne.
    men uanset hvad så er det stadigvæk flot at lars fra hobbydillen bliver ved.. også selvom det er en togmesse

Kommentér på:
Hobby messe

Annonce