{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.868 visninger | Oprettet:

RC KONGEN præsenterer nye kørere {{forumTopicSubject}}

RC KONGEN præsenterer de næste dage sit nye team for 2013-sæsonen.

RC KONGEN satser bredt og får i den forbindelse teamkørere i både buggy, touringcar og drifting.

Glæd dig til at møde det nye team her og på banen!

Her kan du altid få hjælp og vejledning, samt se de nyeste produkter fra RC KONGEN!

Første nye kører er:

Navn: Niklas Majgaard

Klasse: Drifting

Turneringer: Dot1Drift og europamesterskabet D1:10 (Holland)
Man ser sjældent en RC kører, som ikke også er bilfanatiker. Hvor gammel var du da din bilinteresse tog fart?

Niklas: Jeg var vel 5-6 år, så det har vel været i 98 hvor jeg holdt med Mika Häkkinen og McLaren. Jeg så løbene sammen med min far, på trods af at han brugte det til at falde i søvn.

Hvorfor startede du med RC som din hobby?

Niklas: Startede med modelbiler, men det var ikke så fedt at de bare stod på en hylde - så den naturlige udvikling var RC.

Hvad er dit bedste tip til nye kørere?

Niklas: ”Tag til løb, det gør dig god. Det gør RCgalleri ikke”

Til løb spiser man altid junkfood hele weekenden – hvad er dit foretrukne valg?

Niklas: ”Pizza i en eller anden form, det er oftest det som det ender med”

Hvad er det mest primitive du har spist i forbindelse med et løb?

Niklas: ”Der var jo VM finale i speedway, så Brian Lage og jeg gad ikke hente mad. Vi endte i tunsalat og rugbrød.. af andre lækkerier kan nævnes Hundrup Spec pizza.” (roadkill in a box-agtig pizza fra Bramming med pepperoni, kebab OG pommes frites!).

Hvilken RC bil var din første?

Niklas: Tamiya TL-01 med FerrFerrari 360 Challenge karosse.

Mange af os har ejet mange RC biler, men hvilken af dine biler var du gladest for?

Niklas: Min Tamiya TB Evolution III startede alt, og jeg har ingen planer om nogensinde at skille mig af med den, da værditabet nok er astronomisk – og så har jeg vist bare for mange gode minder med den bil.

Hvad er den sjoveste ikke-RC-relaterede oplevelse du har haft ved et RC løb?

Niklas: ”Fuck der er mange!” ”Men rejserne til RC løb i udlandet har altid været sjove, men en tur i en tunet Nissan Skyline R33 GT-R i Holland var nu meget sjovt!”

Hvilken sejr er din største?

Niklas: ”Den første var fed, det var i Næstved, men det var også sjovt at åbne 2012 med at vinde første løb”

Hvad laver du mest til RC løb?

Niklas: Jeg holder arrangementet i gang. Hvad enten det så involverer at lave noget praktisk eller bare fyre jokes af!

Hvilken oplevelse med RC har været din største?

Niklas: Ture til udlandet, men det er lidt svært at skille dem ad.Turene har alle været sjove på hver deres måde. Det er også fedt at arrangere mange ting i den danske løbsserie Dot1Drift.

Hvilken bane er efter din mening den fedeste?

Niklas: Den fedeste jeg har kørt på, er nok Snetterton Park i England.Desværre blæser det altid derovre!

Hvad er din fremtidige ambition for din RC karriere?

Niklas: At få gjort det hjemlige mesterskab endnu bedre og større… Og at vinde ALT!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC KONGEN præsenterer nye kørere
Kommentér på:
RC KONGEN præsenterer nye kørere

Annonce