{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er der en offroad bane i Aaborg hvor?
  • #1   7. aug 2005 De har en fin 1:10 bane her http://www.aviatorsmodelflyvere.dk/
    Der står også adressen på dem.

    Jeg ved ikke om de kører idag.


  • #2   7. aug 2005 Hej Esben.. Ja vi har 2 baner i Aalborg.. De ligger ved hesteskoen i rørdal.. En 1:8 nitrobane som PT ligger ret meget ukrudt på.. Men den er der planer om at lave om.. Så har vi en helt ny anlagt 1:10 bane til El-biler.. Underlaget består af græs og vi er ikke helt blevet enige om nitrobiler må køre derpå, pga. de slider banen op hurtigt.. men din 1:10 med en 15'er motor burde ikke slide ret meget.. Så jeg vil meget gerne snakke lidt med dig om det.. Vi kører igen på Onsdag fra ved 16 tiden.. Du er MEGET velkommen i klubben.. Har du evt. MSN kan vi skrive derover.. min er wojomo@hotmail.com

Kommentér på:
er der en offroad bane i Aaborg hvor?

Annonce