{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
210 visninger | Oprettet:

Mini-LST VS. RC18T2 {{forumTopicSubject}}

nu har jeg gået og kigget lidt i mini verdnen og kommet frem til at det enten skal være en mini-LST Brushless eller RC18T2, som kommer med brushless som standart.

Kan ikke helt bestemme mig ud fra de spec's og videoer jeg kan finde, så hvad er jeres erfaringer med dem og hvilken en kan i anbefale?

den skal bare køre indenfor, i en skolegård og på en lille jordbane.

venlig hilsen Kris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini-LST VS. RC18T2
  • #1   24. jan 2013 Hey. Ved ikke om de har fået forbedret losi min lst siden de gamle dage. Men dengang kunne den ikke rigtigt holde til at blive kørt med. Så der ville jeg passe på.
    Kender intet til den nye rc18.

Jeg ville kigge på de nyere biler i scala 1:16 Losi mini 8ight og traxxas revo 1:16 eller savage flux xs

• #2   24. jan 2013 Hej Crawler - sådan en RC18T2 vil jeg mene er klart bedre ud af boksen, har selv deres SC18 som er identisk med den, pånær arme og towers, (mener kun det var det)

Dog har de nogle gange problemer med at køre stramt med std. Bælte, men købte et par uoriginale (sparrede lidt kroner der) og de har holdt lige siden.
    Dog har jeg ikke haft modded den som nogen gør, men onroad/bane skulle det holde fint til, det er vist mere hård offroad, at bælterne giver efter.

Mvh. Vegas RC

Ps. Evt spørgsmål eller lign?
    Så bare skriv.

• #3   24. jan 2013 okay. mange tak!

Kommentér på:
Mini-LST VS. RC18T2

Annonce