{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder-onroad
  • #1   10. aug 2005 ja en HPI Sprint er fin bare du har styr på hvor du kan få dele det er det vigtigste når man kører RC

  • #2   10. aug 2005 Netop derfor ligger HPI øverst på listen, for jeg har på fornemmelsen, at det er tilpas nemt at få dele til den?

  • #3   10. aug 2005 HPI Sprint er en forholdsvis billig bil. Jeg vil anbefale dig at købe denne i stedet: http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=2675

    Det er min gamle, så jeg kan godt skrive under på at det er en virkelig god bil. Vær ikke bange for at købe brugt i denne situation, du får virkelig meget for pengene !

    Alt du skal bruge er en lader, og så er du professionelt kørende, til samme pris som en HPI Sprint ! smiley


  • #4   11. aug 2005 Jeg mener ikke HPI er nemt at få dele til mere..
    Jeg har en Team Associated TC3 du kan få for billige penge.. Den er helt fin til at begynde med.. Vandt Europamesterskabet sideste år, så er fin til at begynde med.. Du kan altid tage din elektronik med over i en anden bil senere.. Du kan se bilen i min profil.. Kontakt mig på MSN: wojomo@hotmail.com eller mail: rene@taran.dk


  • #5   11. aug 2005 hvis det var mig der skulle gå ud og købe en el bil nu så vil jeg nok købe mig en tamiya tt-01 hvis jeg var begyndere men min Næste bil er den nye xray 05 hehe men køb tt-01 jeg mener da hellere ikke Hpi er nemt af skaffe dele til og der for vil jeg købe mig en tamiya tt-01 billig god begyndere bil og du kan få den til af køre så stærkt så du ikke kan styre den men jeg vil aldrig købe brugt så dan er jeg hej Nicolaj j det er ikke fordi jeg vil ødelægge dit salg bare lige du ved det syntes slev hpi er fedt mærke men da der er ikke er mange der kan skaffe dele til dem køre jeg ikke med det mærke

  • #6   11. aug 2005 Hmmm, ser ud til at jeg skal overveje det lidt længere... Har vist heller ikke råd de første par måneder (hvorfor skal bilforsikringer også være så dyre i DK?)...

  • #7   11. aug 2005 Jeg vil lige understrege at det IKKE er mig der har den til salg Mikkel. Det er bare en jeg har haft, og kan derfor stå inde for at det er en rigtig god bil.

Kommentér på:
Begynder-onroad

Annonce