{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

HPI King Crawler kendskab til denne. {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen
Jeg har lige fået sådan en ind i en byttehandel og kunne godt tænke mig at vide om den er noget værd, både som køretøj og økonomisk.
Den står standardt med org motor og esc samt 27 Mhz sender/modtager.

Hvad skal der evt til for at den bliver "perfekt" og kan klare en hel masse,dele osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HPI King Crawler kendskab til denne.
  • #1   16. mar 2013 Aksler, gearkasse, karosse, el osv. er fint.
    Selve chassiset er ikke meget bevendt - det har et alt for højt tyngdepunkt.


  • #2   16. mar 2013 Er helt enig med Dennis M.
    Vognen er grund læggene bygget til at køre på baghjulene, derfor ligger tyngdepunktet temmelig højt oppe i chassiset.
    Tjek også lige om der er sat reduktions gearkasse på den, ellers er den ret højt gearet og fisser af sted som en anden buggy smiley



  • #3   16. mar 2013 Grunglæggende så kommer det jo an på hvad du skal bruge den til.
    Min Wild Willy er jo elendig på alle områder, men er måske den sjoveste bil jeg har.
    Så hvis du vil have en hardcore competition crawler, så er den ikke noget værd.
    Hvis du vil fise op og ned af en skrænt og køre på baghjul kan det jo være verdens bedste RC (Hvis den nu f.eks. er god til at køre på baghjul)


  • #4   16. mar 2013 Yo yo. Den der går ikke på baghjul, den køre med en 55T hpi brush motor, det er en crawler king. Wheelie king køre på baghjul med en 21t brush motor.
    Jeg har haft meget sjovt med min king og du kan godt opgrader den og få den til at se rigtig fed ud. Prøv at se på YouTube og søg på crawler king, så kommer der en masse frem. Har selv oploadet en del videoer med den. Så kan du se om den og det du ser er noget for dig! Hygge hygge allesammen.


Kommentér på:
HPI King Crawler kendskab til denne.

Annonce