{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

casper F
casper F
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

nanda nitro indstillng ?? {{forumTopicSubject}}

Efter jeg har haft min nanda racer til og stå i hi så kan jeg ikke starte den.. har hældt ny nitro på men det som om den ikke vil suge nitro'en ind i motor .. nogen der har en logisk forklaring på det og hvordan indstiller jeg brændstof skruen bare til stadart.
og hvad med gløde rør skal man skifte det ??

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nanda nitro indstillng ??
  • #1   27. mar 2013 Har lige haft samme problem:-) når den står med Nitro i fordamper det og den olie der er i kan sætte sig som en prop i indtaget (kan ikke lige huske hvad det hedder men der hvor slagen sidder på karburator).
    Løsningen for mig var at skrue HS nålen helt ud og så puste hårdt i slagen til proppen løsnede sig og da jeg så startede første gang havde jeg HS nål meget ude så den fik masser af Nitro lige til at "rense" det sidste væk og så justerede jeg den bare ind igen og den spinder bare:-)
    Giv det et forsøg det tager ikke lang tid og kunne lyde som det

• #2   27. mar 2013 Prøv at puste i slangen der sidder på din udstødning for at se om der kommer nitro ind, for hvis der ikke kommer nitro ind kan det være din kaburator er stoppet af noget gammelt nitro

• #3   27. mar 2013 ja prøv at skrue hs skruen indei spjældet ud og så pust hårdt i slangen fra udstødningen og se om der kommer noget nitro

• casper F
    casper F Tilmeldt:
    jul 2012

#4   27. mar 2013 nu har jeg prøvet det i siger og der er også kommet nitro til kaburator og der er fri gennemgang nu.. han det være mit gløderør der ikke er så godt mere eller..

• #5   27. mar 2013 hvis der kommer en fin nitro støv agtig sky ud af cylenderen når gløderøret er taget af så skal du tjekke dit gløderør eller gløderørs starteren...

• casper F
    casper F Tilmeldt:
    jul 2012

#6   27. mar 2013 takker

• #7   28. mar 2013 det var da så lidt

Kommentér på:
nanda nitro indstillng ??

Annonce