{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Pierre R
Pierre R
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14

Hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet moden til at prøve kræfter med en R/C bil, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge.
Batteri er udelukket, da jeg vil have en rigtig motor i bilen.
Men så har jeg set at der er 2 forskellige typer, Nitro som den mest udbredte og benzin (som vist nok var temlig nyt!?!
Jeg har set på en Monster Beetle som jeg syntes var temlig fed, men også dobbelt så stor som andre.
Hvad er forskellen mellem disse to og hvilke fordele / ulemper er der ved dem?

Pierre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg vælge?
  • #1   12. aug 2005 Monster beetle? du bliver nød til at være mere præcis med mærke og evt et link
    Benzin er ikke nyt, det er bare dyrer i anskaffelse, og opgraderinger, men ellers meget billig at holde kørende.
    Nitro kræver en del vedligeholdelse, det afhænger derfor af, om man gider at skille den ad en gang om ugen, for at rense den.

• Pierre R
    Pierre R Tilmeldt:
    aug 2005

#2   12. aug 2005 Kan det passe at de heder FG?
    Jeg er godt nok lidt lun på denne bil og hvad jeg kan se så er den benzin.
    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28

• #3   12. aug 2005 ja den mest udbredte 1-5 er af mærket FG de kan købes rimlig billigt hos www.rc-car-online.de eller kig på www.fg-forum.dk der kan man evt få hjælp og råd når det gælder køb af sådan en svend

• #4   12. aug 2005 de hedder fg jeg er lige blevet den lykkelige ejer af sådan en men gider ikke onroad biler mere da det for mig er røv kedeligt men ja de er lidt dyre i anskaffelse men de er pengene værd og holder meget bedre end nitro og så skal der ikke skrues i motoren hele tiden lige som i nitro biler du trækker i snoren og så køre du bare min har fået alle nødvendige opdrageringer og der er en ny kaross på vej hjem og den står mig i med det hele 7700 og det kan du godt få en ny for men den bliver meget dyrere når du skal opgrader den og den org sender og modtager skal stærk frarådes da den går istykker i løbet af kort tid. mit råd til dig er og købe en brugt med alle opgraderinger til den fås for ca 6-8000 min var kun 3 mdr gammel da jeg købte den så de kan sagtens findes så held og lykke med det

• Pierre R
    Pierre R Tilmeldt:
    aug 2005

#5   12. aug 2005 Hej Kim J.
    Jeg har selv lige set på en Monster truck idag, sammen som du har fået, Den er alt for fed. Men jeg vil nu hellere have en on-road bil til at starte med. Og gerne en Porsche 911 som den jeg tidligere smed et link af. Men er der forskel i undervogn/ fabrikat og er der noget jeg skal holde mig langt væk fra (som org. sender og modtager) og er der andre ting som jeg ikke kan/ må leve uden?
    Den skal være ny, da det er noget jeg selv vil rode med lige fra starten. Men hvis jeg nu ikke vil handle på nettet og jeg bord i Århus C, hvor skal jeg så handle????

Pierre

• #6   12. aug 2005 Alu uprights, alu tandhjul på koblingsklokken, nogle ordentlige servoer, Failsafe, Alu diff, og et ekstra sæt dæk/fælge da en onroad er ret hård overfor dækkene
    min gamle FG onroad slugte et sæt dæk (800 kr) på 2 uger

• #7   13. aug 2005 att WwW diffen skal ikke være stål men alu lige som den jeg har købt til min

• #8   13. aug 2005 Pierre R hvis du ikke vil handle på nettet så kan jeg kun forslå dig og skrive på fg forum og spørge om der er en der vil tage en hjem til dig mod forud betaling selfølig men en ny bil er ikke bare en ny bil for der skal opgraderes med det samme med de forskellige ting så den kan holde og det rander hurtigt op så små 8-9000 er ikke ved siden af for en ny med opgraderinger

Kommentér på:
Hvad skal jeg vælge?

Annonce