Lidt ang. selv at bygge ens bil (el-bil) {{forumTopicSubject}}
Faktisk bare noget jeg sad og tænkte på, og har som sådan prøvet og søge lidt men synes det på en måde er svært, da man er så ny at man ikke ved hvad er godt og dårligt.
Men hvis man går lidt med drømmen om selv at bygge ens bil, og hvad skal man så gå efter og holde sig fra ?
kan se der både ved det hvor man bare får en kasse ind med posten, og alt er i stumper - den bruger vejledning der er med der, er den lige så overskuelig som fx et ikea møbel eller ??
Så var der også noget der hed none-rtr, hvor bilen var samlet, men man så selv skulle ud og købe de el ting man skal bruge, det virker jo på en måde lidt nemmere, men har intet imod og springe ud i det første, hvis det ikke er umuligt...
Men kunne forstille mig, det er noget mere sjovt når man skal ud og køre med ens venner, at man hiver noget op ad tasken man ligesom selv har sat sammen, og skulle der så ske en ulykke, jamen så ved man ligesom alt hvad der er at vide om lige den bil...
mar 2013
Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 64
http://holte-modelhobby.dk/product_info.php?products_id=29209
Synes den er extrem fed, lidt onroad i det, men ser også ud til at kunne trække rundt på en alm græsplæne uden de store problemer
okt 2012
Følger: 16 Følgere: 10 RC-enheder: 5 Emner: 23 Svar: 150
men hvad søger du on/off-road?
kørsel på parkeringspladsen eller vil du meldes ind i en klub osv. eller?
hvad er dit budget?
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 16 Emner: 26 Svar: 339
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Så du kører bare på.
mar 2013
Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 64
Så det er nok en bil som den jeg søger, måske lidt mere til road, men lidt derfor jeg faldt for den Ford
Lidt ang. selv at bygge ens bil (el-bil)