{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Pierre R
Pierre R
Tilmeldt:
12. aug 2005
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14

Hvad med denne bil? {{forumTopicSubject}}

Så tror jeg at jeg har fundet noget, men vil lige høre jeres mening.....

Dette chassis med Lauterbacher twin-piston hydraulic brakes til 1409,- euro og med et Porsche RSR body shell monteret.

http://www.rc-car-online.de/htstarteng.htm -Chassis

http://www.rc-car-online.de/karossenliste.htm -Body Shell Porsche RSR

Dette er mine Krav til bilen:
- skal være ny.
- Mulighed for meget ombygning/ opgradering.
- Skal være hurtig både i accelration og top fart, men stadigvæk ligge godt på vejen.
- Vil begynde med et godt chassis og så der efter opgradere alt.
- Jeg har ikke nogen ide om at køre på bane/ konkurrenser de første par år, bare lave en hammer fed bil, med det vildeste gejl

Hvad siger i til det, vil det ikke kunde gøre det, ud fra mine krav/ opgraderings muligheder?
Eller er jeg helt ved siden af

Der står intet om hvad størelse chassiet er, men er det ikke det store?

Da jeg er første gangs køber og min viden er begrænset, må i meget gerne komme med kretik og andet. det eneste jeg ved er at det skal være FG og On-road.'

Pierre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad med denne bil?
  • Pierre R
    Pierre R Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14
    #1   13. aug 2005 Jeg har et begynder budget på omk 10,000 - 12,000 kr og det kan jeg holde ved dette køb.
    Men der skal opgraderes til alu og jeg ved det koster smiley


  • #2   13. aug 2005 køb en Competition.
    Det er for dyrt, og for dumt at opgradere fra bunden af.
    specielt når du har i tankerne at opgradere den i forvejen
    det er sikkert sjovere at gøre det selv, men rent penge mæssigt er det dumt.


  • #3   13. aug 2005 Og når du køber kaross, så skal du lige tænke på hvilken type bund bilen har, for jeg ved at Porschen passer på den korte model, men ikke den lange.

  • Pierre R
    Pierre R Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14
    #4   13. aug 2005 Hvis i gå ind på linket og så vælger FG COMPETITION så kommer i til chassiet. Og der fra i bunden i den grønne kasse kan i se listen over kaross og der skulle der gerne være en Porsche RSR, hvis jeg ikke tager helt fejl.

  • #5   14. aug 2005 Jo, der er en Porsche, men bemærk det der står øverst med "radstand".. Det har nemlig indflydelse på karosserivalget, da der er de forskellige længder af chassis at vælge imellem, så du skal bare være sikekr på at bestille en med den rigtige akselafstand.
    Men mon ikke du kan forklare det når du bestiller?.
    Der er vist også noget med at FG ere har bredere baghjul når man monterer visse Porsche samt BMW M3 GTR karosser..


Kommentér på:
Hvad med denne bil?

Annonce