{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernstyret fly
  • victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 35
    #3   21. apr 2013 Hej mange tak for dine svar men jeg har desvære ikke så mange penge hvis der er nogle der kan foreslå nogle måske lidt billigere mvh Victor

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#4   21. apr 2013 Og jeg kommer fra Glostrup

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#7   21. apr 2013 Hej jeg har ca 600kr i alt og hvor meget tror du at sender og modtager koster

• #10   21. apr 2013 Kimse, jeg syntes det ser ud til at være nogen reeeet vilde "begynder"projekter du kommer op med der(?) Jeg er selv temmelig grøn på flyvning. Og har arbejdet med ca samme budget omkring en go plovmand.

Fik mig først en lille 3 kanals kyosho fly baby. Den er rigtig fin fordi den er meget let og flyver ganske langsomt. Dog er den også i den lidt for skrøbelige ende. Så den er, om jeg så må sige, "relativt" begynderegnet.

Har som nummer 2 købt en spitfire der har "pop-off" propel (hvilket jeg i SÆRLIG grad vil anbefale til begynder!) Den overraskede mig dog igen med at være lidt hurtigere end jeg lige regnede med.

MIT klare bud på en super god begyndermodel vil være en som denne
    (link fjernet)

Den har alt med, den smarte propel, plus en ekstra endda. Og er en højvinget type, som er meget nemmere at lære med, da den "hænger" bedre og mere "af sig selv" smiley
    Plus, den er ikke SÅ let at det mindste vindpust slår den ud af kurs, hvilket er ganske afgørende når man er helt grøn.

Men, Victor, uanset valg, så vil jeg ønske go vind smiley Det er skideskægt når man først får lidt fornemmelse af at være på vingerne. Evt hvis du har smartphone, så hent den app der hedder "Leo's RC simulator" Den er suerfedt lavet og giver en fed fornemmelse af de grundlæggende styrefunktioner smiley

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#12   21. apr 2013 Hej Kim r og kimse mange tak for jeres gode råd smiley og jeg har en spyhawk jeg har købt på nitrotek til 600kr ved ikke om den er særlig god men den art-Tech cessna 182 ser ud til at være god så den tro jeg godt jeg vil købe mvh Victor .

• Marli
    Marli Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 33
    #14   21. apr 2013 Du skal ikke købe den Art-tech Cessna, det er og bliver aldrig en begynderflyver så lille en flyver, og så er den bygget i alm. flamingo... Så så man lige jorden blev hvid af sne i april....Bang!!
    Jeg har fløjet i 7 år, har fløjet en magen til, jeg ved hvad jeg snakker om, du blir ked af at spilde dine penge på 30 sekunder..... smiley

• #15   21. apr 2013 Den cessna jeg linker til (Nine Eagles) er i det der smarte "epp" skum. Der er noget særligt holdbart og fleksibelt flamingo. Så det netop tåle at drøne i jorden. og propellen bar hopper af og kan klikkes på igen. Det er GULD værd når man er begynder!!!

Min første, denne:
    http://www.rcgalleri.dk/galleri/39543-fly_kyosho_minium_fly_baby

Den fløj ca 5 minutter, og næselandede 3 gange før propellen knækkede. Så måtte georg gearløs igang med alternative metoder og noget hjemmelavet propelbygning (et stykke nøje udskåret og varmebukket kabelbakke) og den holder heldigvis endnu.
    Men fandme surt da det skete. Så er 6-700kr alligevel mange penge jo.

Men den flyver sådan her smiley
    http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/17148-flybaby___flying_

Min anden, sådan en her (endnu ikke oprettet):
    https://www.google.dk/webhp?source=search_app#hl=da&gs_rn=9&gs_ri=psy-ab&tok=IYAMklNATTrvgOzRgZ313Q&suggest=p&cp=16&gs_id=1c&xhr=t&q=nine+eagles+spitfire&es_nrs=true&pf=p&sclient=psy-ab&oq=nine+eagles+spit&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.45512109,d.bGE&fp=1e1c4633949efb0a&biw=1280&bih=631

Noooget mere fart på, så den skal lige øves lidt stille og roligt med før jeg rigtig mestrer den. Stadig en model der klarer sig klart bedst med lidt vind (særligt da jeg stadig er begynder) da den er MEGET mere hurtig på respons fra senderen. Men sjov, DET er den!

• victor n
    victor n Tilmeldt:
    mar 2012

#16   21. apr 2013 Så i synes ikke jeg skal købe den der cessna ???

• #17   21. apr 2013 Min personlige mening er at den Cessna fra Nine Eagles er klart et af de bedste begynderbud. Jeg ville selv ønske jeg havde startet med den. En træflyver er HELT schmajerr når den brutal-lander første gang...

• #18   22. apr 2013 Den der Hawk sky v3, hvor meget vind kan den flyve i før det er for svært?

5-9 m/s?

• #20   22. apr 2013 Okay smiley For umiddelbart ser den hawk sky fanme fin ud, og hold da kæft den kan smadre i jorden på nogen videoer på youtube, og bare flyve videre bagefter smiley

Kimse, kan du fortælle mig om Sender og modtager der følger med den er noget værd til fremtiddige fly? Hvis man køber hawk sky som sit første, og så man vil købe et andet fly som ikke har sender/modtager med smiley

Kommentér på:
Fjernstyret fly

Annonce