858 visninger
|
Oprettet:
Fjernstyret fly {{forumTopicSubject}}
Hej ville bare høre om der er nogle som kan hjælpe mig. jeg er i tvivl om jeg skal købe en Bo Monsum Graupner og om det er for nybegyndere der aldrig har prøvet at flyve før.
mar 2012
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 35
mar 2012
mar 2012
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 28 RC-enheder: 24 Emner: 88 Svar: 685
Fik mig først en lille 3 kanals kyosho fly baby. Den er rigtig fin fordi den er meget let og flyver ganske langsomt. Dog er den også i den lidt for skrøbelige ende. Så den er, om jeg så må sige, "relativt" begynderegnet.
Har som nummer 2 købt en spitfire der har "pop-off" propel (hvilket jeg i SÆRLIG grad vil anbefale til begynder!) Den overraskede mig dog igen med at være lidt hurtigere end jeg lige regnede med.
MIT klare bud på en super god begyndermodel vil være en som denne
(link fjernet)
Den har alt med, den smarte propel, plus en ekstra endda. Og er en højvinget type, som er meget nemmere at lære med, da den "hænger" bedre og mere "af sig selv"
Plus, den er ikke SÅ let at det mindste vindpust slår den ud af kurs, hvilket er ganske afgørende når man er helt grøn.
Men, Victor, uanset valg, så vil jeg ønske go vind
mar 2012
jan 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 33
Jeg har fløjet i 7 år, har fløjet en magen til, jeg ved hvad jeg snakker om, du blir ked af at spilde dine penge på 30 sekunder.....
jan 2011
Min første, denne:
http://www.rcgalleri.dk/galleri/39543-fly_kyosho_minium_fly_baby
Den fløj ca 5 minutter, og næselandede 3 gange før propellen knækkede. Så måtte georg gearløs igang med alternative metoder og noget hjemmelavet propelbygning (et stykke nøje udskåret og varmebukket kabelbakke) og den holder heldigvis endnu.
Men fandme surt da det skete. Så er 6-700kr alligevel mange penge jo.
Men den flyver sådan her
http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/17148-flybaby___flying_
Min anden, sådan en her (endnu ikke oprettet):
https://www.google.dk/webhp?source=search_app#hl=da&gs_rn=9&gs_ri=psy-ab&tok=IYAMklNATTrvgOzRgZ313Q&suggest=p&cp=16&gs_id=1c&xhr=t&q=nine+eagles+spitfire&es_nrs=true&pf=p&sclient=psy-ab&oq=nine+eagles+spit&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.45512109,d.bGE&fp=1e1c4633949efb0a&biw=1280&bih=631
Noooget mere fart på, så den skal lige øves lidt stille og roligt med før jeg rigtig mestrer den. Stadig en model der klarer sig klart bedst med lidt vind (særligt da jeg stadig er begynder) da den er MEGET mere hurtig på respons fra senderen. Men sjov, DET er den!
mar 2012
jan 2011
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 42
5-9 m/s?
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 42
Kimse, kan du fortælle mig om Sender og modtager der følger med den er noget værd til fremtiddige fly? Hvis man køber hawk sky som sit første, og så man vil købe et andet fly som ikke har sender/modtager med
Fjernstyret fly