pins {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen , håber i alle nyder vejret er blevet bedre og får brugt jeres rc grej , en ting er sikkert jeg får i hvert fald brugt min buggy MAX
jeg har et lille spørgsmål , jeg mangler en lille "pind" til at låse min bag trækaksel (fra midt diff til bagende)
det den på billedet hvor den er flad i midten hvor man så skruer pinolen ned i og derved låser akslen fast .
jeg ved godt jeg bare kan bestille den fra en side i uk og eller hos team durango , men der må da være flere biler der bruger denne metode ?
ved i hvor man kan finde sådan en nemmere end at begynde at betale fragt der er 5 gange dyere end varen , jeg mangler ikke rigtig andet til min bil lige pt..
mvh
Dennis
apr 2005
Følger: 92 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 593
Jeg har netop lige lavet et par pin's til min losi xxx-sct..
Har taget et 2 mm bor og med min dremmel med en skæreskive har jeg skåret 2 stk på ca. 1,5 cm
Derefter har jeg lavet fordybningen til pinolskruen osse med dremmel og skære skive...
Super nemt og simpelt og frem for alt billigt..
Håber det var forståeligt...
Hilsen turbo
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 95
men jeg vil se om jeg kan låne noget dremmel grej og lave et cut i dem selv
tak for input...
apr 2010
apr 2005
Det ta'r dig 10 min at lave dem selv, som jeg beskrev i mit indlæg...
Og koster dig max 10kr for et bor i harald skrald el jæm og fix......... !!!
apr 2010
apr 2005
Hvis det er 2mm, så køber du et bor på 2mm.(10kr max)
Så måler du hvor lang den pin's skal være, og skære enden af boret af i længden..
Så sliber du stumpen du har skåret af, på midten så den bliver lidt flad som den orginale pin...
Og vupti har du en ny pin's....
pins